|

تماشای آنلاین قسمت 95 سریال دکتر معجزه گر با کیفیت 1080

دانلود و تماشای آنلاین سریال دکتر معجزه گر قسمت 95 را فقط در سایت شایانیوز مشاهده نمایید

لینک کوتاه کپی شد
1

سریال دکتر معجزه گر Mucize Doktor سریال جذاب ترکی می باشد که این روزها از شبکه تلویزیونی ترکیه پخش می گردد. این سریال جذاب مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است. اگر شما هم از طرفداران سریال ترکی هستید حتما این سریال را دنبال می کنید.

تماشای آنلاین سریال دکتر معجزه گر قسمت 95

 

درباره سریال دکتر معجزه گر

سریال Mucize Doktor محصول شرکت MF Yapim است و برای شبکه تلویزیونی FOX ترکیه ساخته شده است. تهیه کنندگان این مجموعه تلویزیونی Yusuf Pirhasan و Aytac Cicek می باشند. نویسندگان سریال معجزه دکتر Pinar Bulut ، Onur Koralp و Jea Beom Park می باشد. این سریال از سریال کره ای دکتر خوب محصول ۲۰۱۳ کره جنوبی الهام گرفته شده است. در استانبول فیلم برداری شده است و از ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ در حال پخش است.

دکتر معجزه گر1

موفقیت سریال دکتر معجزه گر

این سریال موفق به دریافت جایزه Yılın Drama Dizisi )24. Altın Objektif Ödülleri) بهترین سریال درام سال ۲۰۱۹ از طرف Magazin Gazetecileri Derneği انجمن روزنامه نگاران شد.

دکتر معجزه گر2

خلاصه داستان سریال معجزه گر

این سریال در مورد یک دکتر بسیار خاص به نام علی وفا (تانر اولمز) می باشد. علی وفا مبتلا به اوتیسم و ​​سندرم ساوانت است. این سندرم به این معنی است که علی دانش خاصی در مورد یک یا چند حوزه دارد اما مهارت های اجتماعی و ارتباطی وی کم است.

هنگامی که علی کوچک بود، برادرش در تصادف کشته می شود. برادر علی همیشه حامی و پشتیبان او بود و آن دو به هم بسیار نزدیک بودند. در چنین شرایطی علی دکتر آدیل را ملاقات می کند.

دکتر معجزه گر3

علی به عنوان یک پسر کوچک هفت ساله ، کتابهای پزشکی را می خواند و با قدرتی که دارد تمام اطلاعات خوانده شده را به طور خارق العاده ای حفظ می کند. او به دانشکده پزشکی می رود و قبول می شود. اکنون با تشویق مربی خود از زمان کودکی ، دکتر آدیل (Reha Ozcan) ، او به عنوان دستیار در جراحی عمومی پذیرفته می شود.

اما همه چیز برای او به این سادگی نیست، به خصوص که با عدم مهارت های اجتماعی اش و همچنین برخورد رئیس جراحی عمومی با او ممکن اس به هدفش نرسد. اما او پر تلاش است و در این راه دوستانی دارد که به او کمک می کنند.

دکتر معجزه گر4

عوامل و بازیگران

دکتر معجزه گر
Mucize Doktor logosu.jpg
پوستر دکتر معجزه گر
ژانر پزشکی، درام
بر پایهٔ دکتر خوب
نویسنده پینار بولوت

انور کورالپ

کارگردان یوسف پیرحسن ۱-۴۸

آیتاک چیچک ۱-۵۳

یاگیز آلپ آکایدین ۵۴-

بازیگران تانر اولماز

انور تونا‌

سینم اونسال

مورات آیگن

هازال تورسان

رها اوزجان

آهنگساز آیتکین آتش
کشور سازنده ترکیه
زبان اصلی ترکی استانبولی
شمار فصل‌ها ۲
شمار قسمت‌ها ۶۴
تولید
مکان تولید استانبول، ترکیه
مدت ۱۳۰
تولیدکننده MF Yapim
پخش
شبکهٔ اصلی فاکس (ترکیه)
فرمت تصویر 1080i HDTV

576i SDTV

فرمت صدا استریو‌
انتشار اولیه ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۹ –

{2021

آلبوم تصاویر جدید سریال معجزه گر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها