|

رئیسی و دولتش رتبه بندی معلمان را به سرانجام می رسانند؟

قبل از عید نوروز، لایحه را تحویل مجلس دادیم و مجلس از اسفند ۹۹ در حال بررسی روی آن است که اقدامات خوبی صورت گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

مجلس در حال بررسی طرحی است تا افرادی که در مدارس غیردولتی و یا به عنوان خرید خدمات کار می‌کنند هم مشمول رتبه بندی معلمان شوند.

ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش درباره رتبه‌ بندی معلمان گفت: قبل از عید نوروز، لایحه را تحویل مجلس دادیم و مجلس از اسفند ۹۹ در حال بررسی روی آن است که اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی در خصوص درخواست تعدادی از معلمان خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی درباره استخدام در آموزش و پرورش، اظهار کرد: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم مجلس در حال بررسی بر روی طرحی است مبنی بر اینکه افرادی که در مدارس غیردولتی یا به عنوان خرید خدمات کار می کنند در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و از یک اولویت برخوردار باشند و درصدی ضریب بخورد تا شانس قبولی‌شان بالا برود.

سلیمان‌زاده اضافه کرد: طبق ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی، به هیچ عنوان اجازه نداریم نیرویی را خارج از آزمون استخدامی و دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی به‌کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی، در حال تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و حتی شرکتی که ایثارگر هستند و یا پدر و مادر ایثارگر دارند، هستیم اما هنوز برای تبدیل وضعیت سایر قراردادی‌های کار معین مجوزی دریافت نشده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش درباره رتبه‌ بندی معلمان نیز گفت: قبل از عید نوروز، لایحه را تحویل مجلس دادیم و مجلس از اسفند ۹۹ در حال بررسی روی آن است که اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: اکنون روی تأمین اعتبار آن حرف دارند؛ البته تلاش کردیم کار متناسب با اعتبارات پیش‌بینی شده جلو برود؛ در حال حاضر منتظر نظر مجلس هستیم.

به سرانجام رسیدن طرح رتبه بندی معلمان در دولت جدید

ناصر سلیمان‌زاده رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش در خصوص درخواست تعدادی از معلمان خرید خدمات و معلمان مدارس غیردولتی درباره استخدام در آموزش و پرورش، اظهار کرد: برنامه‌ای در این زمینه نداریم.

وی افزود: تا جایی که اطلاع دارم مجلس در حال بررسی بر روی طرحی است مبنی بر اینکه افرادی که در مدارس غیردولتی و یا عنوان خرید خدمات کار می کنند در آزمون‌های استخدامی شرکت کنند و از یک اولویت برخوردار باشند و درصدی ضریب بخورد تا شانس قبولی‌شان بالا برود.

سلیمان‌زاده اضافه کرد: طبق ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی، به هیچ عنوان اجازه نداریم نیرویی را خارج از آزمون استخدامی و دانشگاه‌های فرهنگیان و شهید رجایی به‌کارگیری کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بر اساس مجوز سازمان اداری و استخدامی، در حال تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و حتی شرکتی که ایثارگر هستند و یا پدر و مادر ایثارگر دارند، هستیم اما هنوز برای تبدیل وضعیت سایر قراردادی‌های کار معین مجوزی دریافت نشده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش‌ و پرورش درباره رتبه‌ بندی معلمان نیز گفت: قبل از عید نوروز، لایحه را تحویل مجلس دادیم و مجلس از اسفند ۹۹ در حال بررسی روی آن است که اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: اکنون روی تأمین اعتبار آن حرف دارند؛ البته تلاش کردیم کار متناسب با اعتبارات پیش‌بینی شده جلو برود؛ در حال حاضر نظر مجلس هستیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ابی ارسالی در

    بنام حلال مشکلات باسلام بعنوان یک فرهنگی که در زیر خط فقر و وضعیت بد معیشتی ومالی زندگی میکنیم و همین عامل باعث شده منزلت اجتماعی واعتبار وارزش معلمان وشغل شریف معلمی نسبت به دیگر کارمندان ادارات پایین تر بیاید وخدشه دار بشود لذا دراین ایام سوگواری اباعبدالله الحسین سالار شهیدان علیه السلام عاجزانه از نمایندگان انقلابی که همیشه ودرهمه حال حامی معلمان زحمتکش و مظلوم بوده اندودر راس آنها هیأت رییسه مجلس تقاضا دارم باتوجه به موافقت دولت انقلابی آیت الله رییسی با اجرای لایحه رتبه‌بندی معلمان نسبت به تسریع درتصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان واجرای آن تا مهر1400تا حدودی معلمان را نسبت به وضعیت بد معیشتی سروسامان بدهند تا ماهم بتوانیم دراین اوضاع سرسام آور تورم مانند دیگر کارمندان ادارات حدودی نفس راحتی بکشیم کما فی السابق همکاری وحمایت نمایند وبا این عمل خیر خواهانه وخدا پسندانه باعث خشنودی میلیونها معلم وخانواده هایشآن شوند.باشد که خداوند واهل بیت به خاطر حمایت از این عمل خیر خواهانه همیشه یارو یاورتان باشد چون اول امید میلیونها معلم وخانواده هایشآن به خداوند وبعدشم نمایندگان دلسوز محترم مجلس شورای اسلامی ودر راس آنها هیأت رییسه محترم مجلس شورای میباشدتا کما فی السابق حامی معلمان باشند و هیچگاه این قشر زحمتکش و مظلوم وخدمتگزار ملت تنها نگذارند.به امید روزی که بعد از ماهها انتظار واسترس لایحه رتبه‌بندی معلمان بزودی اجرا شود و فرهنگیان خوشحال وخشنودی شوند.انشاالله آمین یا رب العا لمین














  • عدالت ارسالی در

    بنام خدا با سلام اگر هیات رییسه مجلس ودر رأس آن آقای قالیباف اجازه اعلام وصول لایحه رتبه بندی معلمان بعد از ده ماه در مجلس ماندن ویک ماه نیم نیز منتظر اجازه اعلام وصول در هیات رییسه محترم مجلس شورای اسلامی است بدهند . انشاالله به امید خدا تا هفته دوم شهریور ماه1400به صحن علنی مجلس محترم مجلس شورای اسلامی بره وتا آخر شهریور اجرایی بشه وطبق انتظار فرهنگیان اول مهر1400حکم بزنند تا برایکبار هم شده معلمان خوشحال بشوند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی