|

اصغر حاجیلو درگذشت یا برادرش رضا حاجیلو؟

اصغر حاجیلو، پیشکسوت باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در غم از دست دادن برادرش است.

لینک کوتاه کپی شد

 اصغر حاجیلو پیشکسوت ارزنده استقلال که سابقه مدیریت آکادمی و همچنین سرپرستی  و مربیگری این تیم را نیز دارا است، امروز در غم از دست دادن برادر بزرگتر خود عزادار شد.

امروز برخی رسانه ها اشتباها اعلام کرده بودند که برای خود حاجیلو این اتفاق رخ داده اما چنین موضوعی صحت ندارد و سرهنگ رضا حاجیلو برادر بزرگتر محسن و اصغر حاجیلو دار فانی را وداع گفته است.

اما اصغر حاجیلو کیست؟

اصغر حاجیلو از جمله بازیکنان سابق تیم ملی و باشگاه استقلال است که در سال ۱۳۳۵ در تهران به دنیا آمد. او در تمام دوران فوتبالش لباس استقلال را به تن کرد و مدتی هم به عنوان سرپرست این تیم فعالیت کرد.

وی در جام ملت‌های آسیا ۱۹۸۴ که به چهارمی ایران منجرشد، عضو تیم ملی فوتبال ایران بود. حاجیلو از اسفند ۱۳۹۰ با حکم علی فتح‌الله‌زاده، رئیس آکادمی باشگاه فوتبال استقلال شد، اما پس از مدتی از کار در این سمت استعفا کرد.

حاجیلو در سال ۹۷ نیز مدیر تیم استقلال بود و در دوران شفر روی نیمکت تیم سابقش حضور داشت. پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر هجدهم، حاجیلو استعفا کرد و زرینچه جانشین وی شد.

وی در سال ۹۸ نیز مدتی به عنوان رییس آکادمی استقلال فعالیت کرد و جانشین محمد مومنی شد.

حاجیلو مدتی هم به عنوان سرپرست باشگاه سایپا در لیگ برتر فوتبال ایران حضور داشت. او جزو ۱۴ نفری بود که در سال ۱۳۶۵ ه. ش، و هنگام بازی‌های آسیایی ۱۹۸۶ در اعتراض به کادر فنی تیم ملی، از این تیم استعفا داد. پس از این استعفا او سه ماه از حضور در میادین محروم شد و دیگر به تیم ملی برنگشت. او ۱۸ بار لباس تیم ملی را برتن کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها