|

پاداش پایان خدمت بازنشستگان کشوری و لشکری چه زمانی پرداخت می‌شود؟

بازنشستگان کشوری و لشکری

طبق گفته نوبخت قرار بود پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا قبل از پایان کار دولت دوازدهم پرداخت شود اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

بازنشستگان کشوری و لشکری، از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت افرادی که در سال ۹۹ بازنشست شده‌اند؛ انتقاد کردند. این بازنشستگان می‌گویند: در استان تهران، پاداش پایان خدمت بازنشستگان بسیاری پرداخت نشده است؛ این در حالیست که پانزدهم مرداد، نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) با انتشار لیست پرداخت در استان‌های مختلف اعلام کرد: پول به حساب صندوق‌ها واریز شده است؛ حال سوال ما این است که چرا به حساب بازنشستگان واریز نشده است؛ آیا سازمان برنامه و بودجه اشتباه اعلام کرده یا پول ما در حساب صندوق مانده است و به ما پرداخت نمی‌شود؟!

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ایلنا، این بازنشستگان با اشاره به وعده‌های ریاست سازمان برنامه و بودجه مبنی بر تسویه کامل پاداش پایان خدمت و سایر معوقات بازنشستگان قبل از خاتمه‌ کار دولت دوازدهم می‌گویند: دولت جابجا شد، اما معوقات ما را نپرداختند! بازنشستگان با تاکید بر ضرورت پرداخت هرچه سریعتر پولشان قبل از نیمه شهریور می‌گویند: ارزش معوقات بازنشستگان با توجه به تورم سرسام‌آور فعلی، روز به روز و هفته به هفته کاهش می‌یابد و هر روزی که دیرتر پرداخت کنند، به ضرر ماست!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    مذاکرات نقطه برخورد نظام سلطه با انقلاب اسلامی

    مسئولان دولت روجانی و تفکر خودش و یاران اصلاحاتی و کارگزارانی اش ادعا می کردند زبان دنیا را می فهمند آیا تفکرِ برجام فهمیدن زبان دنیاست؟ یا تفکری از یک حالت انفعالي و یک سیاست کاملا شکست خورده؟، تفکری که بدون آینده نگری و ملاحظات سیاسی مرسوم در دنیا فقط مي خواستند خود را به جهانيان اثبات کنند تا آنها نگاه مثبتي به دولت شان داشته باشند لذا کوتاه آمدن در مقابل مواضع زورگویانه آمریکا را نوعي تنش زدايي و امتیاز دادن به آنها را نوعی امتیاز گیری به حساب آوردند.
    مبارزات مردم ایران علیه ددمنشی های آمریکا صرفا برخاسته از انرژی هسته ای و روابط برای مذاکرات برجام نیست بلکه برخاسته از تاریخِ پر از دخالت ها، غارتگری ها، توطئه ها و دشمنی های کینه توزانه هیئت حاکمه جنایتکار آمریکا بود.
    برجام طعمه تله اي بود که آمریکائیان از ترس تیغ برخورد انتقام قدرت ایران دست به حیله زدند و از در گفتگو و مذاکره برآمدند، آنها چون نمي توانند در قدرت با ايران در بيافتند مي خواهند با خُدعه ايران اسلامي را مغلوب کنند.
    اما در روند مذاکرات هسته ای هر چقدر دلسوزان و منتقدان بیشتر عقلانیت و انقلابی گری را فریاد زدند ولی قدرت طلبانِ طماع، بیشتر گوششان را گرفتند تا حقیقت را نشنوند حال که معلوم شده همه دانسته هاي این دولت غلط بوده و تحریم ها هر روز بیشتر می شد باید می پذیرفتند که مذاکرات بُرد بُرد یک حرف مفت خیانت آمیز بود.
    پنج سال وعده های آمریکا، مسئولین دولت روحانی را کور و کر کرده بود و جریانات و افراد خائن سیاسی درون دولت روحانی خواهان رابطه با آمریکا در داخل دولت نمی خواستند بپذیرند که مذاکرات ایران و آمریکا صرفا یک معامله اقتصادی یا سیاسی نیست، بلکه نقطه برخورد نظام سلطه با انقلاب اسلامی ست.
    امروز مردم ايران نيازمند داشتن تفکري انقلابي و روحيه جهادي اند اگر تفکر انقلابي در مردم ايران شکوفا نشود نام اسلام و ايران و ايراني از صفحه روزگار محو خواهد شد امروز اسلام و ايران نيازمند اتحاد و همدلي هستند و اين روح حقيقي قرآن است که با افکار آزاديخواهانه و عقايد مترقي انقلاب اسلامي تطبيق ميکند اين بي نظمي ها، بي ربطي ها و بي تدبيرها در کشور ربطي به قوانين اسلام ندارد اين مقرراتي ست که تفسير کنندگان و سازش پذيران دولتي از اسلام توصيف مي کنند که نتيجه اش چه مي شود؟ سلطه استعمار آمريکائي صهيونيستي در قالب FATF و 2030 و CFT و امثالهم، اين سايه شوم را يک مشت يهودي نژاد پرست اداره مي کنند که روحيه عصيان گري دارند و مدام مي گويند ما برترين انسانها هستيم در حالي که فرمان سوم حضرت موسي (ع) چه بود؟ خضوع و خشوع و نشان بندگي و استغفار ، ولي آيا اينان اين چنين اند؟ اگر قرآن نبود قداست تورات و انجيل بقائي نداشت، خداوند به بني اسرائيل فرمود: شگفتي در کفر و انکار شماست که نشانه هاي قرآن و خاتميت را که در کتاب آسماني تان آمده تحريف و پنهان مي کنيد، طبق گفته قرآن دشمن ترين انسانها را براي مسلمانان و مومنين در قوم يهود مي يابيم، ايران براي نابودي استعمار و استبداد و پرورش آزادگي و عزتمندي بشريت، همه امت اسلام را به اتحاد و همبستگي و به ظلم ستيزي و آگاهي دعوت مي کند، آمريکائيان با هر لباس و به هر صورتي که جلوه کنند خائن هستند و اين تفکر انقلابي و روحيه اي جهادي و خودکفائي هاست که حقانيت ايران و اسلام و انقلاب اسلامي را در جهان گسترش داده و مي تواند توطئه هاي شوم آمريکا و اسرائيل را که نام سپاه پاسداران را در ليست گروه هاي تروريستي قرار داده اند را خنثي کند.

    http://bahmaneyar.blogfa.com/post/959

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها