|

رفع ابهامات و واریز مابه التفاوت حقوق مرداد فرهنگیان به زودی

اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، در خصوص «ابهامات پرداخت حقوق مرداد ماه فرهنگیان» گمانه زنی و فاقد اعتبار است.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی، در خصوص «ابهامات پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان» گمانه زنی و فاقد اعتبار است.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ایسنا،  ناصر سلیمانزاده؛ در خصوص اخبار منتشر شده نادرست، در ارتباط با پرداخت حقوق مردادماه فرهنگیان، اظهار کرد: اخبار منتشر شده در شبکه های اجتماعی و رسانه های غیر رسمی، گمانه زنی‌هایی بیش نبوده و فاقد اعتبار و وجاهت قانونی است. وی تصریح کرد: تنها مرجع اطلاع رسانی مورد تأیید اخبار وزارت آموزش و پرورش، پورتال رسمی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.ir است.

سلیمانزاده در خصوص خبر ایجاد محدودیت دیوان محاسبات کشور برای اجرای احکام فوق العاده ویژه، تصریح کرد: پیام های ارسالی تحت عناوین مختلف، مورد تأیید نبوده و هیچ محدودیت و ممانعتی از سوی مراجع نظارتی و دیوان محاسبات کشور درباره اعمال فوق العاده ویژه معلمان وجود نداشته است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی افزود: پیگیری‌های لازم به منظور رفع ابهامات اجرای احکام جدید در حال انجام است و به محض حصول نتیجه در اسرع وقت از طریق مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، اطلاع رسانی و پس از رفع ابهامات، مابه التفاوت حقوق همکاران محاسبه و به حساب آن ها واریز خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها