|

رتبه بندی معلمان چقدر بودجه نیاز دارد؟

رتبه بندی معلمان

رتبه بندی معلمان اگر بخواهد دقیق اجرا شود ۱۴۵ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد که دولت قبل برای اجرای آن ۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، شرایط کنونی کشور را خاص دانست و اظهار داشت: متأسفانه درگذشته برخی از مسئولین تصمیماتی به نفع افراد و گروه خاصی گرفته‌اند که این افراد نفوذی بوده‌اند که مرتفع شدن این تصمیمات غلط زمان‌بر است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس، وی با تأکید بر اینکه دول سیزدهم باید با هوشیاری جدی‌تری انجام وظیفه  کند و مردم هم باید نهایت همکاری را با دولت داشته باشند، بیان داشت: متأسفانه برخی از افراد که خود به به‌وجود آمدن بازارهای کاذب و وضعیت نامناسب اقتصادی کمک کرده‌اند دنبال این هستند که تمام تقصیر را به گردن دولت جدید بیندازند و اظهار کنند دولت جدید نا کارآمد و فکر مردم را دچار تشویش کنند.

خلف وعده مدیران دولت «روحانی»

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از موضوعاتی که امروز در سطح جامعه برای بهانه‌گیری به دولت در جهت ناکارآمدی مطرح می‌شود همین اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان هست که اگر بخواهد دقیق اجرا شود ۱۴۵ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که دولت قبل برای اجرای آن ۵ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته و توقع هم دارند که این امر اجرا شود.

نصیرایی ادامه داد: منبع تأمین اعتبار این رقم برای دولت جدید میسر نیست و این موضوع را به‌صورتی مطرح می‌کنند که دولت سیزدهم با اجرای آن موافق نیست، می‌خواهند احساسات فرهنگیان را تحریک تا بر علیه دولت شورش کنند لذا از مردم و فرهنگیان خواستاریم هوشیار باشند.

وی از آحاد جامعه تقاضا کرد به حرف‌های تفرقه‌انگیز دشمنان که توسط دشمنان داخلی مطرح می‌شود و قصدشان هم فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی گوش ندهند و بدانند که دست الهی با پشتیبانی مردم و خون شهیدان خصوصا خون شهید سلیمانی این توطئه‌ها را خنثی خواهد کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها