|

جنجال انگلیسی حرف زدن بهاره رهنما؛

چرا سلبریتی‌هایی در مورد همه چیز نظر می‌دهند؟

نحوه انگلیسی صحبت کردن بهاره رهنما که همراه با غلط‌های گرامری و تلفظی فاحش است موجب شوخی‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در سال‌های گذشته گسترش شبکه‌های اجتماعی به همراه حضور فعال افراد سرشناش از جمله بازیگران در آن‌ها موجب شده سلبریتی‌ها هم تاثیر بیشتری در زندگی ما داشته باشند. بسیاری از این سلبریتی‌ها در پست‌های مختلف خود وارد حوزه‌های مختلف شده و به توصیه و ابراز نظر در مورد همه چیز می‌پردازند. بهاره رهنما از جمله بازیگران سینما و تلویزیون است که حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی دارد و معمولا پست‌های وی، حواشی زیادی هم دارد.

جنجال انگلیسی حرف زدن پر از غلطِ بهاره رهنما

پست اخیر بهاره رهنما هم با حاشیه زیاد و البته واکنش کاربران در فضای مجازی روبرو شده است. پست جنجالی خانم رهنما مربوط به مصاحبه وی با یک خبرنگار خارجی است. نحوه انگلیسی صحبت کردن بهاره رهنما که همراه با غلط‌های گرامری و تلفظی فاحش است موجب شوخی‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است. این اولین بار نیست که این بازیگر در پست‌هایش سوتی‌های این‌چنینی می‌دهد. مدتی پیش هم بهاره رهنما پستی در حمایت از مستاجران منتشر کرد تا از صاحبخانه‌ها درخواست کند هوای مستاجر خود را در ایام کرونا داشته باشند. اما وی در این پست بارها کلمه موجر به معنی صاحبخانه را به جای مستاجر به کار برد و گفت صاحبخانه‌ها هوای موجر خود را داشته باشند. این اشتباه از سوی بهاره رهنما با واکنش کاربران روبرو شد و بسیاری با تعجب گفتند فردی که معنی کلمه موجر را نمی‌داند چگونه لیسانس حقوق دارد.

ماجرای مهناز افشار و آمپول نالوکسان

مهناز افشار هم یکی دیگر از بازیگران مطرح کشور است که فالوور میلیونی در اینستاگرامش دارد. خانم افشار حضور فعالی در فضای مجازی دارد و ابرازنظرها و توصیه‌هایش در فضای مجازی موجب دردسرهای زیادی برای وی شده است. مهناز افشار در سال 1397 کلیپی در صفحه اینستاگرامش درباره یک داروی سوءمصرف مواد منتشر کرد که سروصدای زیادی به پا کرد. خانم افشار در این ویدئو درباره آمپولی به نام نالوکسان حرف زد که می‌تواند از سوءمصرف مواد مخدر جلوگیری کند. همچنین این بازیگر در ویدئو ادعا کرد که آمپول نالوکسان را می‌توان بدون نسخه پزشک از داروخانه‌ها تهیه کرد. ادعاهای خانم افشار با واکنش بسیاری از پزشکان روبرو شده و آن‌ها صحت اظهارات وی را تکذیب کردند. حتی وزارت بهداشت هم به موضوع ورود و اعلام کرد که آمپول نالوکسان، داروی خطرناکی است و نباید استفاده بدون تجویز پزشک آن را به کسی توصیه کرد.

از طرف دیگر سخنگوی سازمان غذا و دارو در آن مقطع به مهناز افشار و هنرمندانی چون او توصیه کرد در مسائلی که ربطی به آن‌ها ندارد، دخالت نکنند و به حرفه خود مشغول باشند. این توصیه‌ای است که در حال حاضر به بسیاری از سلبریتی‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی باید کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها