|

تعبیر خواب

تعبیرخواب آب بینی،تعبیر خون دماغ شدن درخواب

تعبیرخواب آب بینی

معنی و تعبیر آبریزش بینی در خواب چیست؟ شایانیوز به تعابیر مربوط به آب بینی پاسخ می دهد..

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آب بینی

شایانیوز-بطورکلی آبریزش بینی در خواب به این معنی است که زندگی فرد در آرامش ، شادی و خلوص خواهد بود.و بیننده خواب از مشکلات و سختی ها خلاص خواهد شد. با این حال ، به گفته برخی از نویسندگان فرهنگ لغت خواب ، این خواب به معنای بچه دار شدن برای زوج های متاهل است. و برای افراد مجرد به معنای ازدواج است. دیدن آبریزش بینی در خواب کاملاً فرخنده تلقی می شود. مانند فراوانی و وفور است که فردآن را تجربه خواهد کرد.و تمام مشکلات مالی صاحب خواب به پایان خواهد رسید.وصاحب خواب به دنبال رزق وروزی حلال است.و برای افرادی که از درد عشقی رنج می برند فرخنده است. این نشان می دهد که صاحب خواب در تلاش است که گذشته اش را فراموش کند.

 

ریختن آب بینی روی لباس 

ریختن آب بینی روی لباس در خواب نشانه آن است که ،شخص فقط  یک فرزند پسر خواهدداشت و عاقبت به خیرخواهدشد.

 

ریختن آب بینی روی زمین

ریختن آب بینی روی زمین در خواب نشان می دهد که ،شخص فقط یک دختر خواهد داشت.وعاقبت به خیر خواهد شد. 

 

پاک کردن آب بینی با دستمال 

پاک کردن آب بینی با دستمال در خواب به این معنی است که صاحب خواب برای سهولت زندگی خود یک مددکار پیدا می کند و در زندگی اش موفق میشود. 

 

خروج ناگهانی آب بینی

تعبیر می شود که صاحب خواب از شر مشکلات خود خلاص می شود، به ویژه مشکلات سلامتی او پایان می یابد و تندرست میشود.

 

خون دماغ شدن

بیانگر این است که شخص صاحب اموال خواهد شد. از طرفی دیگر ، خون جاری از بینی نشان میدهد که صاحب خواب  شخصی بسیار محبوب در میان اطرافیانش است.

 

خارج شدن حشره از بینی 

نشان می دهد که فرد از شر چیزهایی که برای مدت طولانی بر زندگی او تأثیر منفی داشته خلاص خواهد شد ، اما این کار آسان نخواهد بود باید صبور باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها