|

تعبیر خواب

تعبیرخواب آتش،آتش سوزی در خواب چه تعبیری دارد؟

تعبیرخواب آتش

معنی و تعبیر دیدن آتش در خواب چیست؟ حکمت و نشانه آتشی که در خواب می بینید چه چیزی میتواند باشد؟ شایانیوز به تمامی تعابیر شما پاسخ می دهد...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آتش

 

شایانیوز-به طور کلی به عنوان یک خواب بسیار فرخنده تعبیر می شود، نشان می دهد که شخص با کسی ملاقات خواهد کرد که در موقعیت های مهم دولت خدمت کرده است. برخی از نویسندگان واژه نامه خواب دیدن آتش را نیز بخت و اقبال دانسته اند. این نشان می دهد که صاحب خواب به ویژه در زندگی تجاری اش ثروتش روزافزون خواهدبود.

 

خانه سوزی 

شخصی که در خواب خانه اش در حال سوختن است نشان می دهد که دردسرهایی برایش پیش خواهد آمد، ولی به زودی تمام میشود و زندگی اش پراز برکت میشود،اگر صبور باشد به هرآنچه میخواهد میرسد.

 

جرقه ای از آتش 

 اگر صاحب خواب جرقه ای ببیند، به معنای جدایی است.  تعبیر می شود که صاحب خواب حتی برای مدت کوتاهی عزیزان خود را ترک خواهد کرد. اگر جرقه را لمس کند ،نشان می دهد که او اخطاری را از محل کار دریافت می کند.

 

سوختن در خواب

اگر شخص خود را سوخته ببیند، بیانگر این است که فرد روزهای بسیار خوبی را سپری خواهد کرد، قدرت مالی خود را افزایش می دهد و از شر مشکلات سلامتی خلاص می شود و به آرامش می رسد.

 

آتش خاموش 

دیدن آتش خاموش شده به شخص ثروتمندی تعبیر می شود، که زندگی خوبی را روی زمین گذرانده و با انجام کارهای خیر شماری از انسان هارو خشنود کرده است، زمانی که از دنیا رود به خوبی از او یاد میشود و نامش سرزبان ها می ماند.

 

دیدن آتش در آسمان 

اگر صاحب خواب  آتش در آسمان ببیند، به این معنی است که مردم در مکانی که  او خواب دیده، دست به کار خیر میزنند. و شخص در آینده ای نزدیک دستاوردهای زیادی نصیبش خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها