|

تعبیر خواب

تعبیرخواب آفتابه،تعبیر آفتابه مسی وپ لاستیکی

تعبیر خواب آفتابه

دیدن آفتابه درخواب چگونه تعبیر می شود؟ به خیر یا شر تعبیر می شود؟ شما می توانید در شایانیوز به سوالات خود پاسخ دهید...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آفتابه

شایانیوز-بطورکلی آفتابه در خواب به طور کلی به فال نیک و زیبایی تعبیر می شود. شخصی که در خواب آفتابه می بیند، نشانگر این است که توبه کرده است یا درمواردی توبه خواهد کرد.و شخصی به کمک او خواهد آمد، و به معنای انجام کارهای خوب و سودمند در دنیا است. اگرزنان این خواب راببینند نشان می دهد که اگر باردار باشند ، پسری به دنیا می آورند ، طبق تعبیر دیگر، بیانگر فراوانی ، ارث و عمر طولانی است.

 

آفتابه طلایی 

کسانی که در خواب آفتابه ی طلایی می بینند، بیانگر این است که باید عادت های بد خود را ترک و توبه کنند.

 

آفتابه نقره ای 

به طور کلی خوب و مثبت تعبیر می شود. وقتی شخصی در خواب آفتابه ی نقره ای می بیند ، به این معنی است که با خلاص شدن از شر مشکلات و بدهی هایش خرسند خواهد شد. 

 

آفتابه پراز آب

نشان میدهد که بیننده خواب در زندگی و کارش چند قدم از رقبای خود جلوتر خواهد بود ، که شخص در این فرایند اگر به خداوند توکل نکند و صبوری به خرج ندهد قادر به انجام کاری نخواهد بود، و نیز در طول زندگی اش همیشه راضی خشنودخواهدبود.

 

آفتابه حمل می کنید

حمل کردن آفتابه در خواب نشان می دهد که، درآمد صاحب خواب افزایش خواهد یافت ،و وی مبالغ بیشتری را نیز بدست خواهد آورد.

 

آفتابه مسی 

دیدن آفتابه مسی در خواب بیانگر این است که صاحب خواب به لطف تلاش های پیشین خود مقدار زیادی پول بدست می آورد، شرایط جنجالی او به پایان خواهد رسید، و شرایط و فرصت های بهتری خواهدداشت.

 

آفتابه پلاستیکی و فانتزی

دیدن آفتابه پلاستیکی یا رنگی در خواب به این معنی است که فرد همیشه در زندگی خود شکست خواهد خورد ، مشکلات مختلفی را تجربه خواهد کرد، و برای رهایی از این مشکلات باید سخت کار کند.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها