|

تعبیرخواب

تعبیرخواب آسفالت،قدم زدن روی آسفالت

تعبیرخواب آسفالت

دیدن آسفالت در خواب چه تعبیری دارد؟ شایانیوز به تمام سوالات شما در مورد تعبیر و معنی دیدن آسفالت در خواب پاسخ می دهد...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آسفالت

 

شایانیوز-بطورکلی،معنی و تعبیر خواب آسفالت از آینده ای فرخنده خبرمیدهد،این نشان می دهد که صاحب خواب در زندگی تجاری و اقتصادی نیز موفق خواهد بود ، او سخت کار میکند و بنابراین نمی تواند وقت زیادی را برای خانواده خود بگذارد. سایر تعابیر خواب دیدن آسفالت به شرح زیر است:

 

جاده آسفالت

دیدن جاده ای آسفالت در خواب یعنی موفقیت. این نشان می دهد که صاحب خواب در همه ی کارهایش موفق میشود وبه خواسته خود می رسد و بیشتر از قبل به خانواده اش وابسته خواهد بود.

 

ریختن آسفالت

این خواب به خیر و خوبی تفسیر می شود و صاحب خواب به آرزوها و اهدافش میرسد، اعتقاد و ایمانش قوی تر میشود.

 

قدم زدن روی آسفالت

قدم زدن روی آسفالت درخواب نشان می دهد که صاحب خواب زندگی منظم و منضبطی دارد و سرمایه گذاری های وی دقیق خواهد بود، و به دستاوردهای مهم مالی می رسد.

 

چسبیدن آسفالت به لباس

چسبیدن قیر به لباس بسیار فرخنده است. این خواب به معنای فراوانی، موفقیت و ثروت است.تلاشها و زحمت های فرد به هدر نخواهد رفت.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها