|

تعبیرخواب

تعبیرخواب آسانسور،از تعمیر تا سقوط

تعبیرخواب آسانسور

تعبیر دیدن آسانسور در خواب چیست؟ شما می توانید تمامی تعابیر خواب هایی را که درباره ی آسانسور دیده اید در شایانیوز پیدا کنید.

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب آسانسور

شایانیوز-بطور کلی،دیدن آسانسور در خواب به این معنی است که بیننده خواب کسانی را که توان مالی ندارند کمک و پشتیبانی می کند. و خواب بسیار فرخنده ای است. نشانه فراوانی و باروری است. بیننده خواب از شر مشکلات ، بدهی ها و بیماری ها خلاص می شود،و به آرامش و رفاه میرسد.ولی اگر  بیننده آسانسور را تاریک و شلوغ ببیند ، خواب خوبی نیست،او به دردسر می افتد. در اینجا چند تعبیر خواب دیگر آورده شده است:

 

در گودال آسانسور می افتید

این بدان معناست که صاحب خواب در یک وضعیت گیج کننده قرار خواهد گرفت. علی رغم اقداماتی که باید برای رهایی انجام دهد،برای پیشگیری از مشکلات کاری اش هم می بایست تلاش کند.

 

حرکت در آسانسور

اگر صاحب خواب با  آسانسور بالا برود ، نشان دهنده موفقیت در زندگی تجاری است. اگر پایین بیاید برعکس است ،که بیننده خواب موقعیت های مهم خود را از دست می دهد. 

 

آسانسور بزرگ

دیدن آسانسور بزرگ در خواب بیانگر ناامیدی است و به این معنی است که فرد شور و شوق بی ثمره ای خواهد داشت و ناامید خواهد شد.

 

سقوط آسانسور

این بدان معناست که بیننده خواب دچار مشکل می شود ، خسارت مالی می بیند و مشاغلی را که انتخاب می کند ، بی نتیجه خواهد ماند. همچنین نشان می دهد که بیننده خواب سلامتیش در خطر است.

 

آسانسور شکسته

به معنای آن است که فرد تلاش زیادی در زندگی تجاری خود میکند،ولی دچار ضرر جدی مالی خواهد شد، بنابراین با خانواده اش بحث و گفتگو خواهد کرد.

 

آسانسور خراب

تعبیر می شود که صاحب خواب متحمل خسارات مالی خواهد شد و اقداماتی را که برای جبران این خسارات انجام میدهد نتیجه معکوس خواهد داشت .

 

دیدن آسانسور سریع 

این یک خواب،خوب محسوب می شود. گفته می شود که صاحب خواب به ویژه در زندگی تجاری اش موفق خواهد بود، و شغل بسیار خوبی خواهد داشت.

 

آسانسور قدیمی

روایت میشود که بیننده خواب به ارزشهای اجتماعی خود ملزم است و با اعمال و افکار مثبتش در محیط کاری اش مورد علاقه و احترام قرار می گیرد.

 

بیرون آمدن از آسانسور

بیرون آمدن از آسانسوردرخواب نشان می دهد که مشکلات فرد بیشتر می شود ، در برخی امور شکست می خورد و موقعیت های خوبش را از دست می دهد.

 

لرزیدن آسانسور

لرزیدن آسانسور درخواب نشان می دهد که فرد وارد یک دوره دشوار می شود و باید مراقب باشد،چون در اطرافش کسانی هستند که به ضرر شخص قدم‌ برمیدارند.

 

آسانسور تاریک

دیدن آسانسور تاریک در خواب بیانگر این است که فرد در زندگی تجاری خود با مشکلاتی روبرو خواهد شد ، افرادی که برای آنها بسیار ارزش قائل است ،او را ترک می کنند ، مشکلات روحی برای صاحب خواب پیش می آید ، باید تصمیم سختی بگیرد ، به او ظلم می شود.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها