|

تعبیرخواب

تعبیرخواب اسب، تعبیر رنگ اسب تااسب مرده

تعبیرخواب اسب

تعبیر‌دیدن اسب در خواب و دیدن درشکه اسب در خواب چیست؟ در شایانیوز همه تعابیر در مورد دیدن اسب در خواب آورده شده است!

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب اسب

شایانیوز-بطورکلی،دیدن اسب در خواب به معنای داشتن اقتدار و سفر است.نیز بیانگر این است که بسیاری از مشکلات و سختی ها به پایان خواهد رسید. ونشانه ی وفور و فراوانی است.معنای دیگر دیدن اسب داشتن خانه ای زیبا است. دیدن یک اسب قرمز با دم ، یال و پا در خواب ، نشانه تقواست. وهمچنین به معنای یافتن موفقیت و عشق است. و تعبیر می شود که صاحب خواب زندگی زیبا و مجللی  خواهد داشت ، شخصی که سالها ازاو جدا بوده برمی گردد و به لطف این وضعیت بسیار خوشحال خواهد شد.

 

اسب سفید

به معنای داشتن یک زندگی لوکس است. نشان می دهدکه صاحب خواب هر آنچه را که می خواهد بدست خواهد آورد ودرآینده بسیار خوش شانس خواهد بود و در بالاترین سطح در وفور زندگی خواهد کرد.این خواب فرخنده است.

 

ذبح اسب سفید

ذبح اسب در خواب تعبیر می شود که فرد ثروت خود را از دست خواهد داد. دیدن اینکه شخصی در خواب اسب سفید را ذبح می کند ، به معنای قدم گذاشتن در راه حرام است. 

 

سوار شدن بر اسب سفید

سوار شدن بر اسب سفیدی در خواب بیانگر این است که فرد به هدف و آرزوهای خود می رسد.و نیز نشانگر این است که مشکلات شخص به پایان میرسد.

 

کره اسب سفید 

دیدن کره اسب در خواب بیانگر این است که بخت و اقبال رویابین باز می شود وبه هرآنچه میخواهد میرسد

 

علاقه به اسب سفید

محبت کردن و علاقه داشتن به اسب در خواب بیانگراین است که صاحب خواب با شخصی که دوست دارد دیدار خواهد کرد.و نشان دهنده موفقیت فرد در زندگی تجاری اش است. 

 

گله اسب سفید 

دیدن گله ای از اسب در خواب به عنوان یک خبر خوب و خیرتعبیر می شود. دیدن گله اسب سفید در خواب به معنی ادامه زندگی شخص بدون هیچ مشکلی است.

 

اسب سیاه

دیدن اسب سیاه در خواب از زندگی شخصی فرد  خبر می دهد که شخصی مورد احترام و قابل اعتماد در بین اطرافیان خود است.

 

علاقه به اسب سیاه 

علاقه داشتن به اسب سیاه در خواب به وجود افرادی اشاره دارد که خوبی و سعادت را برای شخص به ارمغان می آورند ، که در روز های سخت با او همراه  خواهند بود و تا زمانی که زنده است او را ترک نمی کنند.

 

دویدن پشت سراسب سیاه

دویدن پشت سر اسب سیاه به معنای وجود ثروتی است که شخص به زودی از آن باخبرمیشود وروزهای زیبا و خوش شانسی در انتظار صاحب خواب است. 

 

گله اسب سیاه 

گله اسب سیاه در خواب نشان می دهد که صاحب خواب در کار خود بهترین است ومورد تشویق اطرافیانش قرارخواهد گرفت و این بدان معناست که شخص وارد مشاغل جدید می شود در این مشاغل به پیروزی بزرگی دست می یابد. 

تعبیرخواب اسب

 

سوار شدن بر اسب سیاه

سوار شدن بر اسب سیاه بیانگر این است که کارهای بیننده خواب  به خوبی پیش خواهد رفت بخت و اقبال او باز می شود ، پول و ثروتش زیاد می شود و در آینده شخصی نامدار خواهد بود.

 

اسب قهوه ای 

دیدن اسب قهوه ای در خواب معمولاً فرخنده و مثبت است.و به معنای رسیدن به موفقیت و پیروزی است.واین خواب به شخصی با شکوه ، شجاع و دارای موقعیت خوب نسبت داده میشود.

 

علاقه به اسب قهوه ای

علاقه داشتن به اسب قهوه ای در خواب خبر می دهد که آرزوهای فرد برآورده می شود. این نشان می دهد که صاحب خواب با تمام توان خود بر همه ی مشکلات غلبه خواهد کرد و به خواسته هایش با تلاش فراوان میرسد.

 

گله اسب قهوه ای 

دیدن گله ای از اسب قهوه ای بیانگر مشارکتی است که شخص با افراد موفق برقرار می کند.و به این معنی است که فرد بیش از زحمات خود پاداش خواهد گرفت. 

 

سوار بر اسب قهوه ای

سوار شدن بر اسب قهوه ای در خواب منادی توانایی های فرد است. این نشان می دهد که شخص پاداش زحمت خود را هم از نظر مادی و هم از نظر معنوی دریافت خواهد کرد. 

 

اسب قرمز

دیدن اسب قرمز در خواب نشان می دهد که فرد به لطف پول حلالی که به دست می آورد کار خوبی پیدا میکند و خانواده و دوستانش همیشه در کنار او خواهند بود. دیدن یک اسب قرمز به عنوان عزت نفس بالا تعبیر می شود که شخص همیشه در مقابل حوادث بد قوی خواهد ماند.

 

اسب خاکستری

دیدن اسب خاکستری در خواب بیانگر یک تجارت سودآور است. خبر از داشتن فرزند برای متاهل ها و رسیدن به آرامش برای مجرد ها میدهد.

 

درشکه ی اسب

درشکه اسب در خواب بیانگر شروع کار است. و زندگی خانوادگی فرد همیشه آرام خواهد بود و کینه و دوری به پایان خواهد رسید.و به این معنی است که عاشقان دوباره به هم می پیوندند و صلح می کنند.

 

 دویدن اسب 

دیدن اسبی در حال دویدن در خواب به معنای شفا ، خیرات ، نیکی و فراوانی است. طبق تعبیر دیگر ،به معنای پیروزی ، ثروت و سلامتی است که در مدت کوتاهی حاصل می شود.و شخص در زندگی تجاری یا تحصیلات به موفقیت دست می یابد و بزرگان خانواده از این موفقیت خوشحال خواهند شد.

 

اسب در خانه

نشان می دهد که فرد باید ارزش داشته های خود را بداند و مجبور است عادت های بد خود را کنار بگذارد و غذای سالم بخورد. دیدن یک اسب در خانه در خواب به معنای پولی است که در راه حلال است. 

 

اسب در حال پرواز

بیانگر این است که فرد پس از مدت ها دوباره احساس راحتی می کند و با اراده  وآرامش تصمیمات مهمی می گیرد و به این معنی است که شخص بیشتر تلاش می کند که مشکلات خود را حل کند.

 

دو تا اسب 

دیدن دو اسب باهم در خواب بیانگر پولی است که فرد در زندگی تجاری کسب خواهد کرد. این نشان می دهد که وقایع عاشقانه ی شخص همیشه به طور مثبتی پیش میرود و شاد و آرام خواهد بود.

 

تعبیرخواب اسب

 

سوارکاری شخصی

بستگی به موقعیت صاحب خواب دارد اگر مرد متاهل باشد منادی کسب مال  ولی اگر مرد مجرد سوار بر اسب  باشد ،نشان می دهد که با زنی نجیب و مهربان ازدواج خواهد کرد. اگر زنی این خواب را ببیند و باردار باشد صاحب فرزند پسر می شود.

 

آسیب دیدن توسط اسب 

آسیب دیدن از طرف اسب در خواب تعبیر می شود که بیننده خواب مورد احترام همه است. و این خواب  یک هشدار است. این نشانه این است که فرد باید مراقب باشد.

 

اسب مرده 

دیدن اسب مرده در خواب به معنای عزت و بزرگی است.و بیانگر این است که او در آینده هم در خانواده و هم در زندگی تجاری به اوج میرسد.

 

اسب بالدار 

وقتی شخص اسب بالدار می بیند ، به این معنی است که فرد در مدت زمان کوتاهی به آرزوهای خود می رسد.

 

 سوار بر اسب بدخو و شاخدار

سوار شدن بر اسبی وحشی در خواب از یک رابطه ی ناکام به دلیل دروغگویی و خیانت خبر میدهد که شخص آسیب می بیند.

 

افتادن از اسب 

دیدن اینکه خود شخص یا شخصی از اسب می افتد به معنای از دست دادن پول یا بدتر شدن  اوضاع سلامتی است.

 

فروش وخرید اسب

خرید یا فروش اسب در خواب نشان دهنده دعوا یا ناآرامی در خانواده است. اگر صاحب خواب که اسب می خرد افسر باشد ، این نشان می دهد که درجه اش  ارتقا می یابد. خرید اسب در خواب از داشتن ارث خبرمیدهد وبه معنی کسب درجه و مال می باشد.

 

پیاده شدن از اسب

پیاده شدن از اسب در خواب نشان می دهد که شخص با مشکل روبرو خواهد شد باید احتیاط کند.

 

اسب خوابیده

دیدن اسب خوابیده در خواب تعبیر می شود شخص به زودی به هر آنچه که میخواهد می‌رسد.

 

پرورش ونگهداری اسب

پرورش یا داشتن سطبل اسب در خواب نشان می دهد کسی که این خواب را می بیند شخصی باخدا و کسب روزی اش از راه حلال است.

 

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها