|

تعبیرخواب

تعبیرخواب بستنی،دیدن بستنی آب شده در خواب!

تعبیرخواب بستنی

دیدن بستنی در خواب به چه معناست؟ چگونه بستنی را در خواب تعبیر کنیم؟ تعبیرهای مختلف دیدن بستنی در خواب چیست؟شما میتوانید تمامی تعابیر را در…

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب بستنی

 

 

شایانیوز-بطور کلی، دیدن بستنی در خواب بسته به نوع دیده شدن آن تعبیر می شود. دیدن بستنی در خواب هم خوب و هم بد تعبیر می شود.و به معنای ناراحتی ، غم و اندوه و اتفاقات بد یا بلعکس در زندگی خانوادگی فرد است.

 

بستنی می خورید

خوردن بستنی در خواب به این صورت تعبیر میشود که صاحب خواب ثروت زیادی را به دست می آورد. و اگر بیمار است بهبود می یابد و روحیه اش قوی تر می شود.

 

بستنی آب شده

دیدن بستنی آب شده در خواب به این معنی است که آرزوها ، رویاها و خواسته های فرد با تلاش به سرانجام خواهد رسید. وشخص با کارهای خوبی که انجام میدهد  غم و اندوهش تمام می‌شود.

 

تعبیرخواب بستنی

خریدبستنی

دیدن اینکه شما در خواب بستنی می خرید ، این نشان می دهد که پرنده اقبال روی شانه های شما می نشیند و همه چیز طبق روال می شود.

 

بستنی می فروشید

دیدن اینکه صاحب خواب در خواب بستنی می فروشد ، بیانگر آن است که در زندگی تجاری او اتفاقات منفی رخ خواهد داد ، بنابراین ناراحت خواهد شد. 

 

قیف بستنی

دیدن قیف خالی بستنی در خواب بیانگر این است که فرد روزی به آرمان ها و اهداف خود دست می یابد اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است ، یعنی مدتی طول می کشدباید صبر کند.

 

 

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها