|

تعبیرخواب

تعبیرخواب برج،ازساخت تا سقوط از برج درخواب

تعبیرخواب برج

دیدن برج در خواب به چه معناست و چگونه تعبیر می شود؟ در شایانیوز پاسخ عبارات مربوط به دیدن برج در خواب وجود دارد ...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب برج

 

شایانیوز-بطورکلی،دیدن برج در خواب اطلاعاتی در مورد شخصیت بیننده خواب می دهد. شخصی که در خواب خود برج می بیند،نشان میدهد که او فردی مغرور ، خودپسند ومتکبر است و مجبور است بلافاصله این رفتارها را کنار بگذارد و به این هشدار توجه کند.و در وجه های مختلف، تعابیر متفاوتی دارد.

 

از برج بالا می روید

دیدن اینکه در خواب از برج بالامی روید،از موفقیت و پیشرفت های خوب در زندگی تجاری خبرمیدهد. و همچنین به این معناست که فرد به دلیل عادت های بد اخلاقی خود مورد پسند مردم قرار نمی گیرد.

 

برج سفید

دیدن برج سفید در خواب نشان می دهد که فرد عاری از گناه است،قلب و روحش پاک می شود ، مشکلاتش به پایان می رسد و یک عمر در آرامش خواهد بود.

 

برج در وسط دریا 

اگر شخص در خواب برجی را در وسط دریا ببیند ، تعبیر بر تنهایی داردو به دلیل رفتارهای خودخواهانه اش ، افراد اطرافش را از خود دور می کند.

تعبیرخواب برج

سقوط از برج 

دیدن اینکه از برج می افتید، به داشتن روزهای خوب در زندگی تجاری تعبیر می شود که زندگی شخص در رفاه و آرامش پیش خواهد رفت و بیننده خواب به آرزوهای خود خواهد رسید. 

 

برج تخریب شده

دیدن برج خراب شده در خواب ، نشانه از دست دادن شخصی است که در زندگی خانوادگی یا اجتماعی صاحب خواب ارزش زیادی دارد. 

 

بازسازی برج

کسی که در خواب بازسازی برجی را می بیند تعبیرش این است که شخص با مشکلاتش در زندگی تجاری یا خانوادگی اش به تنهایی دست و پنجه نرم می کند. تعمیر برج در خواب یکی از بهترین خواب ها است. نشان می دهد که بعداز تلاش زندگی بیننده خواب در فراوانی و وفور سپری خواهد شد.

 

ساختن برج

دیدن اینکه در خواب برجی ساخته می شود بیانگر کسب درآمد زیاد در نتیجه مشاغل و پروژه های جدید است.و از اتفاقات خوب خبر می دهد.

 

داخل برج هستید

تعبیر خواب دیدن اینکه در برج هستید از ارتقا در شغل و کسب درآمد بسیار خوب خبرمیدهد. به گفته تعبیر کنندگان خواب ، دیدن اینکه بیننده خواب در برج است و بیرون را تماشامیکند نشان می دهد که شخص در راه خدا پیش می رود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها