|

تعبیرخواب

تعبیرخواب بیلیارد،دیدن بیلیارد بازی کردن درخواب

تعبیرخواب بیلیارد

تعبیر خواب دیدن بیلیارد چیست؟ بیلیارد بازی کردن در خواب به چه معناست؟ شما می‌توانید تعابیر مربوط به بیلیارد را در شایانیوز بخوانید...

لینک کوتاه کپی شد

خواب دیدن از مواردی است که تقریبا همه ما آن را تجربه کرده ایم  و در زندگی خود برخی از نشانه ها و آثار آن را حس میکنیم،قرآن کریم در قسمت های مختلف به مسأله رویاهای صادقه انبیای الهی به ویژه رسول خدا (ص) پرداخته است و از دیدگاه قرآن تعبیر خواب و مسائل مربوط به خواب جزئی از واقعیت است ولی این تعابیر که برای شما آورده شده بیشتر جنبه سرگرمی دارد!

تعبیرخواب بیلیارد

شایانیوز-بطورکلی،دیدن بیلیارد در خواب به این معناست که بیننده خواب همیشه در فراوانی و وفور زندگی خواهد کردوهمچنین بدان معناست که فرد زندگی راحت و غنی را پشت سر می گذارد و از نظر مالی مشکل نخواهد داشت.

 

توپ بیلیارد

نشانه آن است که صاحب خواب برای رسیدن به آرزوها و اهداف خود تلاش خواهد کرد. اگر تعداد توپ ها زیاد باشد بیانگر این است که صاحب خواب کارهای فرخنده و بزرگی را انجام خواهد داد که باعث افتخار خانواده اش میشود.باعث افتخار ماطراف خود خواهد شد. 

 

میز استخر 

بیانگر این است که صاحب خواب باید استرس خود را کم کند تا زندگی سالم و شادی داشته باشد و نگران افرادی که دوستشان دارد نباشد.

تعبیرخواب بیلیارد

بازی بیلیارد

دیدن اینکه شما در خواب بیلیارد بازی میکنید و برنده می شوید بیانگر این است صاحب خواب به دلیل شغلی که دارد به مکان های بسیار دور مانند سفر خارجه خواهد رفت و فرصت شغلی خوبی برای او پیش می آید.

 

در بازی بیلیارد بازنده می شوید

دیدن اینکه شما در خواب بیلیارد بازی می کنیدو بازنده می شوید نشان می دهد که صاحب خواب فرصت های خوب زندگی  اش را هدر داده است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها