|

وقتی سگ های وحشی به جان بوفالو افتادند

از جذابیت های حیات وحش؛ وقتی سگ های وحشی بچه بوفالو رو جلو مادرش زنده زنده جِر دادند!

سگ های وحشی یی از بی رحم ترین شکارچیان طبیعت هستند آن ها در حالی که شکار هنوز زنده است آن را تکه تکه می کنند!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در حیات وحش شکارچیان زیادی وجود دارند و شاید ناشناخته هستند و خیلی درباره آن ا نمی دانیم.مثلاً همه درباره شیر ها و اینکه خانوادگی شکار می کنند و یا پلنگ که تنها و در انزوا به شکار می رود چیزهایی شندیه و دیده ایم. حالا می خواهیم شما را با یکی از عجیب ترین شکارچیان آفریقا آشنت کنیم سگ های وحشی شکارچیان بی رحمی که به شدت اجتماعی هستند.

سگ‌های وحشی معمولاً طعمه‌های خود را در حالی که زنده هستند و سعی می کنند از دست آن ها فرار کنند تکه تکه می‌کنند. این شکارچیان شگفت انگیز به صورت گله ای شکار می کنند آنها طعمه خود را خسته می کنند و به محض رسیدن اولین عضو به هدف شروع به جدا کردن شکار می کنند.

سگ‌های وحشی اغلب طعمه‌های خود را در عرض چند دقیقه تمام می‌کنند! زیرا به صورت گروهی به شکار می روند و هریک از اعضای گله برای بهره بردن بیشتر از لاشه با سایرین رقابت دارد. سگ های وحشی حیواناتی بسیار اجتماعی هستند آن ها در این مورد بعد از اینکه یک ایمپالا را خوردند بلافاصله یک گوساله گاومیش را شکار کردند.

ezgif.com-gif-maker (27)

سباستین ساکالا راهنمای سافاری 42 ساله شاهد این لحظه باورنکردنی بود و ماجرا را به اشتراک گذاشت:

ما در سافاری بودیم و گله ای از سگ های وحشی را در حال شکار ایمپالا دیدیم. با موفقیت یک کشتار انجام دادند و غذای خود را خوردند و سپس کمی استراحت کردند. آنها سپس چشم خود را به گله گاومیش دوختند و شکار دوباره آغاز شد! آنها یک گوساله جوان را هدف قرار دادند و قربانی خود را در حالی که هنوز برای زندگی خود می‌جنگید، شکار کردند.

ezgif.com-gif-maker (29)

ezgif.com-gif-maker (30)

شکار بچه گاومیش توسط سگ های وحشی

این دومین باری بود که شاهد شکار گاومیش توسط سگ‌های وحشی بودم. سگ های وحشی موفق شده بودند 2 گوساله گاومیش را بگیرند و در حالی که گاومیش ها هنوز زنده بودند هر کدام از اعضای گله یه قسمت از بدن گوساله ها را با دندان های تیز و آرواره های قوی خود کند و لحظاتی بعد گوساله که بدنش می لرزید دیگر تکان نخورد و مُرد!

ezgif.com-gif-maker (31)

سگ های وحشی گوساله گاومیش را خوردند

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی