|

وقایع حیات وحش

از جذابیت های حیات وحش؛ پلنگ گرسنه پیتون عظیم الجثه رو بدجووور سوسکش کرد

Python Constricts Leopard!

حیات وحش پر است از لحظاتی که می تواند شما را شگفت زده کند ود مهم نیست چقدر با این دنیای سحر آمیر آشنا هستید همیشه میتواند شگفت زدتان کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- وقتی به حیوانات در باغ وحش و یا حتا سطح شهر نگاه می کنیم گاها حتا به ذهنمان هم خطور نمی کند که آن ها می توانند تا چه اندازه موجودات عجیب و خارق العاده ای باشند و زندگی آن ها در طبیعت چگونه پیش خواهد رفت. در حالی که همه ما خوب می دانیم حیات وحش صحنه رزم و تعقیب و گریز حیوانات مختلف می باشد اما با این حال در بسیاری از مواقع تصورش را هم نمی کنیم که این درگیری ای که از آن صحبت می کنیم تا چه اندازه می تواند خشن و زمخت باشد.

وقایع حیات وحش

حیوانات، کوچک و بزرگ هم ندارد همگی آن ها خارق العاده اند و در هر لحظه ممکن است شما را با یک صحنه غیره منتظره رو به رو کنند. کلینت سنت شاهد یکی از این صحنه های خارق العاده بوده است. این طور که او تعریف می کند: ما در حال گشت و گذار بودیم که ناگهان توجهمان به پلنگی جلب شد که گویا با دقت تمام د حال نظاره کردن چیزی درون علف ها بود، مشخص بود که پلنگ دارد خود را برای شکار آماده می کند.

وقایع حیات وحش

وقتی که کمی دقیق تر شدیم متوجه حضور یک مار پیتون در میان علف ها شدیم و در حالی که مدت زیادی از کشف پیتون توسط ما نگذشته بود ناگهان مبارزه ای تمام عیار میان این دو حیوان شگفت انگیز در گرفت. برای چند لحظه این طور به نظر میرسید که پلنگ در این مبارزه شکست خورده است و چیزی تا از پا در آمدن او باقی نمانده چراکه مار به دور پلنگ پیچیده بود و سعی داشت تا با ایجاد انقباضات او را ناکار کند اما پلنگ درنده نیز با نهایت چابکی ای که در توان داشت موفق شد تا خودش رو نجات بدهد.

وقایع حیات وحش

در حالی که پلنگ سعی داشت تا از شکار چی تبدیل به شکار نشود با پنجه های چند ضربه مهلک به پیتون بیچاره زد و او را گاز گرفت و نهایتا از پا در آورد. واقعیت این است که مشاهده چنینی صحنه هایی در حیات وحش آن قدر زیاد اتفاق نمی افتد که هر کسی شانس آن را داشته باشد تا مشاهده اش کند.

وقایع حیات وحش

شما می توانید ویدئو این صحنه دراماتیک رو در زیر تماشا کنید.

اگر به اتفاقات خارق العاده ای که در طبیعت و در میان حیوانات رخ میدهد علاقه دارید صفحه حیات وحش ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها