|

جزئیات حمله به ماموران پلیس در خیابان طالقانی تهران

صبح امروز در محدوده کلانتری 107 فلسطین در خیابان طالقانی وقوع تیراندازی گزارش شد.

لینک کوتاه کپی شد

پیگیری ها حاکی از آن بود که در پی تجمع تعدادی از افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شخصی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت مامورین و شهروندان کرده و دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فارس؛ در این زمینه خبرنگار فارس کسب اطلاع کردکه در این حادثه «چهار نفر از ماموران پلیس» مجروح شده و برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند؛ همچنین ضارب نیز بر اثر اصابت گلوله مصدوم و دستگیر شده است.

رئیس پلیس: عامل تیراندازی در خیابان طالقانی قاتل ۴ نفر است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

 سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است خاطرنشان کرد:در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها