|

یک خودرو؛ عامل وقوع سیل امامزاده داود

قرار گرفتن یک خودرو در مسیر کانال آب، موجب مسدود شدن مسیر خروجی آب شده سیلاب ایجاد شد.

لینک کوتاه کپی شد

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان تهران گفت: در این جلسه که از ساعت ۱۳:۳۰ در محل کمیسیون اصل ۹۰ برگزار شد موضوع سیل اخیر در امامزاده داوود مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فارس، وی افزود: در جلسه امروز مدیریت بحران، مدیریت هواشناسی، محیط‌زیست تهران و دیگر نهادهای مرتبط حضور داشتند و نقطه نظرات نمایندگان را درباره وقوع سیل شنیدند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از نکاتی که نمایندگان مطرح کردند این بود که باید سازمان هواشناسی هشدارهای لازم را درباره وقوع سیل می‌داد که نماینده سازمان هواشناسی عنوان کرد که هشدارها در این باره داده شده بود.

لاجوردی خاطرنشان کرد: در صحبت‌هایی که از سوی مسئولان امر مطرح شد، عنوان شد که به دلیل قرار گرفتن یک خودرو در مسیر کانال آب، محل خروج آب مسدود شده و به همین خاطر سیلاب در منطقه امامزاده داود ایجاد شده بود.

وی افزود: از دیگر نکاتی که در این جلسه مطرح شد این بود که یکی از علل وقوع سیل عدم لایروبی آبراهه در این منطقه بود که آخرین لایروبی آن در سال ۹۸ انجام شده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین با وجود تخصیص اعتبارات اقدامات لازم در حوزه آبخیزداری در این منطقه انجام نشده بود.

لاجوردی خاطرنشان کرد: آقای سیدرضا تقوی نماینده مردم تهران در این جلسه عنوان کرد که باید قوه قضائیه به موضوع سیل امامزاده داود ورود پیدا کرده و آن را مورد بررسی قرار دهند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران افزود: در پایان بنا شد تا کمیته‌ای از سوی مجمع نمایندگان تشکیل شود و علل سیل وقوع سیل در امامزاده داوود را مورد بررسی و رسیدگی قرار دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها