|

۱۱ رنگ جدید برای خودروها در راه است

خودروهای ایرانی رنگین تر می شوند!

۱۱ رنگ جدید برای محصولات ایران خودرو قرار است در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفت ۱۱ رنگ جدید برای محصولات این خودروساز در دسترس مشتریان قرار می گیرد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از کوایران؛ محمد شفیعی نژاد ادامه داد توانایی تولید و عرضه خودروها با ۲۰ فام رنگ در ایران خودرو وجود دارد و در آینده‌ نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش‌گذاری کنند.

آن طور که معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو می گوید  ایجاد تنوع در رنگ محصولات حاصل مطالعات بازاریابی و تولید براساس سلیقه و ذائقه مشتریان است.

اما این ۱۱ رنگ جدید چه رنگهایی هستند؟

بر اساس اظهارات شفیعی نژاد این رنگها شامل نقره‌ای تیتانیوم، قهوه‌ای کادرو، مشکی آبنوس، سرمه‌ای متالیک، آبی کاسپین، قرمز رژ، آبی اقیانوسی، صورتی، سبز کله غازی، سبز انگور و قهوه‌ای نسکافه‌ای می‌شود.

این مقام مسئول در ایران خودرو گفت رنگ های جدید بر روی تمامی محصولات ایران‌خودرو قابلیت اجرا دارند. شفیعی نژاد افزود در مرحله اول به‌ عنوان نمونه این رنگ‌ها بر روی خودروی ۲۰۷ پانوراما به کار رفته است. پیش از این، پاشش رنگ نقره‌ای تیتانیوم بصورت روتین بر روی تارا صورت می‌گرفت، اما در حال حاضر خودروی پژو ۲۰۷ و در آینده‌ای نزدیک خودروی دنا اتوماتیک نیز با این رنگ تولید و عرضه خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به مقایسه میان تنوع رنگ خودرو در ایران و جهان می گوید: نسبت خودروهای رنگی موجود در کشور بسیار پایین‌تر از آمار جهانی است و بنابراین ایران خودرو به دنبال این است تا در راستای پاسخ به نیاز بخشی از مشتریان و تنوع بخشی به محصولات تولیدی خود و تغییر چهره شهرها صورت گرفته است.

شغیعی نژاد از برنامه های این خودروساز برای تولید خودروهای دو رنگ خبر داد و گفت این قابلیت وجود دارد که از رنگ های جدید برای تولید خودروهای دو رنگ استفاده شود.

این مقام مسئول ایران خودرو اعلام کرد پژو 206 تیپ 3 و همچنین پژو 207 اتوماتیک مجوزهای لازم را برای تولید به صورت دو رنگ با رنگهای متنوع را دریافت کردند.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو عدم استقبال  مشتریان از محصولات با رنگ‌های متنوع را به نگرانی آنها بابت نبود خدمات در صورت ترمیم رنگ خودروها مرتبط دانست.

این مقام مسئول در ایران‌خودرو تاکید کرد: ما این اطمینان را به مشتریان می‌دهیم که با وجود دستگاه‌های تینت رنگ  بسیار پیشرفته موجود در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران خودرو که از رنگ های خاص نیز پشتیبانی می‌کنند، چنانچه در طول عمر خودرو، نیازی به ترمیم رنگ محصول و استفاده از خدمات پس از فروش در این زمینه باشد، به خوبی امکان تولید و پاشش رنگ‌ها بدون ایجاد هرگونه سایه (شید) و دو رنگی، وجود دارد.

شفیعی نژاد اعلام کرد مقرر شده است ساز و کار فروش محصولات با فام‌های رنگ متنوع در سایت‌های فروش ایجاد شود. همچنین قرار است نمایشگاه‌هایی در سطح شهر دایر شود تا مشتریان بتوانند در این مراکز رنگ‌های متنوع محصولات ایران‌خودرو را از نزدیک مشاهده کرده و در صورت تمایل، از طریق سامانه‌های فروش، محصول مورد نظر خود را با رنگ انتخابی سفارش‌گذاری کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها