|

رفع اختلال سایت ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری تا ساعاتی دیگر

با توجه به آغاز ثبت نام وام ضروری ۳۰میلیون تومانی از صبح امروز سایت ثبت نام اینترنتی با اختلال مواجه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

با توجه به آغاز ثبت نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی از صبح امروز سایت ثبت نام اینترنتی با اختلال مواجه شده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از باشگاه خبرنگاران، صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد، ضمن پوزش از متقاضیان ثبت نام این تسهیلات و تاکید اینکه همکاران این صندوق با اختصاص سرور‌های جدید درحال رفع اختلال و ترافیک ایجاد شده هستند، به اطلاع میرساند از آنجایی که مهلت ثبت نام وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان و وظیفه بگیران عزیز تحت پوشش این صندوق تا روز یکشنبه ۲۸اسفندماه ادامه خواهد داشت، بازنشستگان عزیز می‌توانند در کمال آرامش تا پایان دوره تعیین شده یعنی تا ۲۸اسفندماه نسبت به ثبت نام این تسهیلات اقدام کنند.

بدیهی است، زمان ثبت تقاضای اینترنتی عزیزان بازنشسته هیچگونه اثری در بررسی شرایط متقاضیان و تعیین واجدین شرایط دریافت وام و نتایج قرعه کشی احتمالی و نوبت بندی ماهانه پرداخت این نوع وام نخواهد داشت.

در ضمن، ثبت نام این تسهیلات صرفا به صورت اینترنتی و از طریق درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی کشوری (قابل استفاده از طریق تلفن همراه) به نشانی sabasrm.ir و به صورت کاملا رایگان با مهلت ۲۳روزه (۶ تا ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۱) تعیین شده است.

گفتنی است، این تسهیلات به «متقاضیانی که از تاریخ صدور حکم بازنشستگی آن‌ها کمتر از یک سال گذشته باشد»، «وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند»، «متقاضیانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نگردیده است» تعلق نمی‌گیرد.

ضمنا «فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده نماید»؛ بنابراین خواهشمند است متقاضیان محترم پیش از ثبت نام حتما شرایط و ضوابط اعلام شده را به دقت مطالعه نموده و سپس اقدام به ثبت تقاضا کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها