|

قیمت دلار امروز یکشنبه ۱۴ اسفند

حس مثبت در بازار ارز بعد از تفاهم با آژانس؛ قیمت دلار سقوط می کند؟

امروز یکشنبه 14 اسفند 1401 قیمت دلار توافقی تا ظهر به ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان رسید یعنی نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کمتر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز یکشنبه 14 اسفند 1401 قیمت دلار توافقی تا ظهر به ۵۱ هزار و ۷۵۰ تومان رسید یعنی نسبت به روز گذشته ۴۰۰ تومان کمتر شده است. 

البته نرخ دلار خدماتی امروز تفاوتی نکرده است. مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ دلار خدماتی را تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام کرد.

قیمت دلار

انواع دلار

شنبه

امروز

 دلار مرکز مبادله ارز و طلا  44 هزار و 800 تومان   44 هزار و 800 تومان 
دلار توافقی 52 هزار و 150 تومان   51 هزار و 750 تومان

شرط لازم برای تداوم حس مثبت در بازار ارز 

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصادنیوز، بازار ارز بعد از تفاهم دیروز ایران و آژانس یک حس مثبت گرفت. تحلیلگران معتقدند لازمه تبدیل این حس به انتظارات مثبت نشست شورای حکام و بعد از آن مسیر مذاکره فنی و سیاسی است.

فعالان بازار باور دارند در سمت واقعی، عملکرد مرکز مبادله و پوشش تقاضاهای متنوع می تواند ترسیم کننده مسیر بازار ارز باشد. 

کاهش قیمت دلار در پشت خط؛ احتمال مکث نرخ دلار؟

تا آن زمان پیش بینی می شود قیمت در دامنه ای مشخص نوسان و بسته به جنس اخبار افت و‌ خیز داشته باشد، برای نمونه در بازار پشت خط دیشب بازار کمی کاهش داشت اما بعد از توضیحات بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران احتمال مکث وجود دارد.

برخی معامله گران انتظار دارند که نوسان دلار پس از نشست شورای حکام به شکل معناداری افزایش پیدا کند و بازار از وضعیت مدارا خارج شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها