|

قیمت دلار امروز پنج شنبه ۱۸ اسفند

دلار قدرت تغییر کانال قیمتی را دارد؟

امروز پنج شنبه 18 اسفند 1401 قیمت دلار توافقی براساس اعلام کانون صرافان ۴۸ هزار تومان به‌ثبت رسید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز پنج شنبه 18 اسفند 1401 قیمت دلار توافقی براساس اعلام کانون صرافان ۴۸ هزار تومان به‌ثبت رسید.

بر همین اساس نرخ دلار توافقی در مقایسه با روز سه‌شنبه حدود ۳۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. البته قیمت دلار در مرکز مبادله ارز امروز تا لحظه ۴۲ هزار و ۳۰۰ تومان بود.

قیمت دلار

انواع دلار

سه‌شنبه

امروز

دلار مرکز مبادله ارز و طلا 42 هزار و 400 تومان 42 هزار و 300 تومان
دلار توافقی 47 هزار و 700 تومان 48 هزار تومان

دلار قدرت تغییر کانال قیمتی را دارد

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، حمیدرضا کاهدی، کارشناس بازارهای مالی با اشاره به اینکه تصور دلار بیش از ۵۱ هزار تومانی بعید بود اما اتفاق افتاد، گفت: «روند فعلی بازار ارز دو حالت بیشتر ندارد؛ اینکه صعود دلار به پایان رسیده و قیمت در کانال‌های پایین‌تر تثبیت می‌شود. یا اینکه ممکن است یک ریزموج دیگر از این حرکت باقی مانده باشد که این ریزموج می‌تواند دلار را دوباره تا کانال بالاتر پیش ببرد و پس از آن دوباره ریزش کند.»

وی عنوان کرد: من سناریوی اول را محتمل‌تر می‌دانم یعنی اینکه دلار روند صعودی خود را تمام کرده باشد؛ با توجه به اینکه این حرکت به روند دلار در کانال 20 تا 30 هزار تومانی نزدیک بوده است، به نظر می‌آید دلار قدرت اصلاح تا زیر کانال 44 هزار تومانی را داشته باشد. البته پشت این ریزش‌های سنگین باید خبر بنیادینی هم باشد.»

در مجموع برخی از کارشناسان معتقدند که دلار از ارزش ذاتی خود فاصله بسیاری دارد و برای همین معتقدند که روند اصلاح را در پیش می‌گیرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها