|

قیمت دلار امروز یکشنبه ۲۱ اسفند

ریزش قیمت دلار ادامه دارد؟

امروز یکشنبه 21 اسفند 1401 قیمت دلار برای خریداران ارز توافقی ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ثبت رسید یعنی دو هزار و ۷۰۰ تومان ریزش داشته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- امروز یکشنبه 21 اسفند 1401 قیمت دلار برای خریداران ارز توافقی ۴۳ هزار و ۵۰۰ تومان به‌ثبت رسید یعنی نسبت به دیروز قیمت دلار توافقی دو هزار و ۷۰۰ تومان ریزش داشته است.

همزمان قیمت دلار امروز برای متقاضیان ارز خدماتی ۴۰ هزار و ۶۰۰ تومان خرید و فروش میشود که این عدد نسبت به دیروز هزار و ۵۰۰ تومان کمتر است.

قیمت دلار

انواع دلار

شنبه

امروز

دلار مرکز مبادله ارز و طلا 42 هزار و 100 تومان 40 هزار و 600 تومان
دلار توافقی 46 هزار و 200 تومان 43 هزار و 500 تومان

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از تجارت نیوز، ریزش قیمت دلار دیروز علاوه بر اخبار مساعد از روابط ایران با سایر کشورها می‌تواند حاکی از این باشد که محدودیت‌های ارزی برای ایران کمتر شده و این مساله می‌تواند بر قیمت دلار اثر کاهشی داشته باشد.

ریزش قیمت دلار ادامه دارد

در همین راستا کامبیز افسری کارشناس و فعال بازار ارز گفت: به نظر می‌رسد سفر موفقیت‌آمیز علی شمخانی به پکن و امضای تفاهم‌نامه بازگشایی سفارت‌های ایران و عربستان و عادی‌سازی کامل روابط ایران و عربستان، شوک قیمتی به بازار ارز وارد کرده است.»

وی با اشاره به افزایش عرضه ارز در بازار خاطرنشان کرد: «سیگنال‌های خبری امروز، بازار ارز را در شرایط فروش قرار داده و‌ حداقل در یکی دو روز آینده با ریزش قیمت‌ها مواجه خواهیم بود.»

این کارشناس اقتصادی با اشاره به توافق‌نامه ایران و عربستان تاکید کرد:«عادی‌سازی روابط ایران و عربستان با محوریت چین، چیزی‌ فراتر از ‌روابط دو کشور است. به نظر می‌رسد توافقات اخیر, بازارهای مالی طلا، ارز، بیت کوین و سهام را در دنیا بالا و پایین خواهد کرد، زیرا این مذاکرات اوضاع منطقه را تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.»

افسری تاکید کرد:« با توافق ایران و عربستان امید برای از سرگیری مذاکرات برجام نیز بیشتر شده و این موضوع می‌تواند در روزهای آینده قیمت دلار را در کانال‌های پایین‌ قرار دهد.»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها