|

علی لاریجانی رئیس مجلس هم کرونایی شد؛ کدام مقامات کرونا گرفتند؟

حسب اطلاع واصله از حوزه ریاست مجلس، به دنبال بروز برخی علائم ، از ایشان آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن در حال حاضر در…

لینک کوتاه کپی شد

در اطلاعیه روابط عمومی مجلس با اعلام ابتلای علی لاریجانی، رییس مجلس به کرونا آمده است:

در پی تماس‌های برخی نمایندگان محترم و همکاران در مجلس شورای اسلامی که جویای حال جناب آقای دکتر لاریجانی، ریاست محترم مجلس گردیده اند، به آگاهی می رساند حسب اطلاع واصله از حوزه ریاست مجلس، به دنبال بروز برخی علائم ، از ایشان آزمایش کرونا به عمل آمد و با توجه به نتیجه مثبت آن در حال حاضر در قرنطینه و تحت درمان می باشند.

کدام مسئولین تاکنون کرونا گرفتند

تاکنون محمود صادقی نماینده تهران در مجلس دهم، مجتبی ذوالنوری نماینده قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، معصومه آقاپور علیشاهی، نماینده شبستر در مجلس دهم، سکینه الماسی نماینده ماهشهر و منصوری نماینده ساوه اعلام کرده‌اند که مبتلا به کرونا هستند. البته مشخص نیست که این نماینده ها جزو ۱۰۰ نفری بوده‌اند که در مجلس تست داده‌اند یا خیر.

حجت‌الاسلام سیدهادی خسروشاهی از چهره‌های برجسته حوزه علمیه قم نیز بر اثر ویروس کرونا در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت. همچنین مجتبی فاضلی، مسئول دفتر و مسئول اجرایی و مالی آیت‌الله موسی شبیری زنجانی، چند روز پیش به علت ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد. سید محمد میرمحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نیز از دیگر مبتلایان ویروس کرونا بود که در بیمارستان مسیح دانشوری درگذشت.

فریدالدین حدادعادل پسر غلامعلی حدادعادل هم به ویروس کرونا دچار است و در قرنطینه به سر می‌برد. تست کرونای مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری در دولت یازدهم نیز مثبت بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها