|

قیمت سایپا شاهین افزایش یافت؟ داستان مهلت کم برای واریز وجه چیست؟

سایپا شاهین

گروه خودروسازی سایپا در جدیدترین فراخوان برای حواله داران شاهین اتوماتیک، قیمت این خودرو را در کمتر از ۲ هفته مجددا افزایش داد.

لینک کوتاه کپی شد

سایپا شاهین خودرو خوش قیافه‌ای است، فضای نسبتاً جاداری در داخل کابین دارد و با آپشن‌های رفاهی کافی و استحکام بدنه خود میتواند در قیاس با محصولات قدیمی سایپا گزینه مطمئن‌تری به حساب آید. جدا از تمامی این ها به لطف نصب توربوشارژر روی پیشرانه قدیمی M15، اکنون گشتاور مناسبی از دورهای پایین موتور در اختیارمان قرار می دهد تا با کشش بهتر بخصوص در سربالایی‌های جاده‌ای مواجه باشیم بخاطر داشتن این آپشن ها بین مشتریان از محبوبیت بالایی برخوردار شده است ولی در چند روز اخیر به طور ناگهانی این خودرو با افزایش قیمت همرا شد. 

Saipa-Shahin-CVT-Gearbox-7

چرا قیمت شاهین اتوماتیک سایپا دوباره گران شد؟

حدود ۸۰ میلیون از قیمت خودرو مربوط به ا هزینه های جانبی  مانند مالیات، بیمه، شماره گذاری و … می باشد، قیمتی که تخمین زده میشد حدود ۶۲۵ میلیون تومان بود اما حالا قیمت شاهین حدود ۶۴۲ میلیون اعلام شده و سایپا هم در مورد اختلاف موجود در محاسبات هزینه های جانبی هیچ توضیحی ارائه نداده است.

قیمت شاهین

علت تعیین مهلت کم برای واریز وجه خودروچه بود؟

مدیرعامل سایپا درباره گلایه مشتریان از کافی نبودن مهلت واریز وجه برای پیش فروش خودروی شاهین، گفت: زمان را بر اساس سیستمی که تیم بازاریابی فروش تعیین می‌کنند، تنظیم کرده‌ایم، اما بررسی می‌کنیم در صورتیکه زمان برای واریز وجه کافی نباشد حتما مدت واریز وجه را اضافه می‌کنیم.

قیمت امروزشاهین اتوماتیک چقدر است؟

قیمت شاهین اتوماتیک پس از این که ۶۲۵ میلیون اعلام شده بود، مجدداً حدود ۱۶ میلیون گران تر شد و به ۶۴۱ میلیون رسید.

نام خودرو قیمت نهایی قبلی قیمت نهایی جدید میزان افزایش قیمت
شاهین اتوماتیک ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰ ۶۴۱,۷۱۸,۰۰۰

 

۱۶,۷۱۸,۰۰۰

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی