|

زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته بالاخره مشخص شد!

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

دولت اینبار قرعه شانس به نام کارکنان دولت رسیده است. واریزی جدید  میزان حقوق و پاداش این افراد در سال آینده است. .مبلغ  واریزی جدید  افزایش 20 درصدی پایه حقوق کارکنان دولت است.هنوز مشخصی نشده است که  واریزی جدید  چه زمانی به حساب ها واریز می شود .در ادامه به آخرین خبر از  واریزی جدید  می پردازیم.

موزش و پرورش بازه زمانی پرداخت معوقاتش رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی اطلاع رسانی کرد.
زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ از سوی صندوق بازنشستگی کشوری
معاون وزیر آموزش و پرورش درباره زمان پرداخت معوقات رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته از سوی صندوق بازنشستگی کشوری اطلاع رسانی کرد.

علی فرهادی معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش عصر امروز در گفت و گو با یکی از شبکه‌های تلویزیونی از پرداخت حق‌التدریس معوقه معلمان خبر داد. وی با بیان اینکه مرحله اول سرانه مدارس و همچنین مطالبات رتبه‌بندی معلمان شاغل پرداخت شده است، گفت: فوق‌العاده رتبه‌بندی معلمان بازنشسته هم آبان پرداخت خواهد شد.

فرهادی ادامه داد: در رتبه‌بندی تقریباً هر آنچه از معلمان شاغل شرایط داشتند، به آنها رتبه تعلق گرفت و در احکام‌شان هم اعمال کردیم.

وی درباره بازنشستگان فرهنگی که مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، گفت: آموزش و پرورش تمام تکالیفش برای فوق‌العاده رتبه‌بندی این افراد را انجام داده است و کسورات را به صندوق بازنشستگی واریز کرده است؛ صندوق بازنشستگی هم باید بلافاصله احکام آنها را صادر کرده و معوقات شأن را پرداخت کند که فکر کنم در این یک ماه انجام شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • فرهنگی بازنشسته مهر۱۴۰۰ ارسالی در

    با ۳۰ سال خدمت در روستاهای محروم و چند پایه و ۱۲ سال سابقه مدیر آموزگاری حقوقم برابر یک کارگر معمولی است.شرمتان باد.کجارفت

  • تورم زده ارسالی در

    شهریور 1401بازنشست شدم
    تا حالا نه از پاداش پایان خدمت خبری هست
    نه از افزایش رتبه بندی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی