|

شستا کوتاه بیا نیست؛

مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال؛ 68.5 میلیارد تومان!

با عدم توانایی فدراسیون فوتبال در پرداخت بدهی شرکت شستا، حکم حقوقی مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال کرد.

لینک کوتاه کپی شد

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال از مشخص شدن قیمت مزایده ساختمان این فدراسیون خبر داد.

صفی‌الله فغان‌پور در خصوص مزایده ساختمان فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی دو میلیون یورویی به شرکت شستا گفت: شرکت شستا به صورت جدی و قانونی اقدام کرده و می‌خواهد پولش را بگیرد. فدراسیون فوتبال هم دچار مشکلات مالی است و شستا از طریق اجرای احکام مجتمع قضایی ساختمان فدراسیون را توقیف کرد و ساختمان فدراسیون فوتبال توسط کارشناسان حدود 68 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. 

اختلاف شستا و فدراسیون بر سر نرخ ارز!

وی که با برنامه تلویزیونی «سلام صبح‌بخیر» صحبت می‌کرد، ادامه داد: در این مدت حدود 16 میلیارد تومان به شستا پول پرداخت کردیم، اما آقایان این موضوع را نپذیرفتند و 16 میلیاردی که ما به شستا پرداخت کردیم، کنار گذاشتند. طبق روزی که از شستا پول گرفتیم، 16 میلیارد پول پرداخت کردیم و 9 میلیارد باقی مانده است. باید نسبت به قیمت ارز همان زمانی که پول را از شستا گرفتیم بدهی‌مان را پرداخت کنیم ولی شرکت شستا به قیمت امروز یورو، پولش را می‌خواهد. 

فدراسیون چرا به شستا بدهکار است؟

فدراسیون فوتبال ایران برای پرداخت مطالبات مارک ویلموتس بلژیکی سرمربی سابق تیم ملی، 2 میلیون یورو از شرکت شستا که زیرمجموعه تامین اجتماعی بود، دریافت کرد.

با هماهنگی هایی که فدراسیون و شرکت شستا داشتند، فدراسیون فوتبال متعهد شد این مبلغ را در فروردین ماه ۹۹ به این شرکت پرداخت کند اما هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.

 

ساختمان فدراسیون فوتبال کجاست؟

ساختمان فدراسیون فوتبال قبلا در دوره ریاست محمد دادکان در خیابان سئول خریداری شده و در یکی از کوچه‌های غربی این خیابان واقع است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها