|

توصیه عجیب رئیس محیط زیست

عیسی کلانتری: مردم در رختخواب لخت بخوابند!

رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور در مورد آلودگی هوا، نسخه جدیدی ارائه داده اند. دمای24درجه برای زندگی کردن مردم در خانه کافی است. خانه…

لینک کوتاه کپی شد

عیسی کلانتری رییس سازمان محیطزیست  به مردم توصیه کرده است: "در رختخواب لخت شوند و در اتاق نشیمن لباس بپوشند!" 

این اظهار نظر رییس سازمان محیط زیست در راستای صرفه جویی در مصرف انرژی بوده است. 

او به روزنامه همدلی در این رابطه گفت: "اگر برق نباشد همه از دولت طلبکار هستند. بنزین نباشد از دولت طلبکار هستند. مازوت بسوزانند و کامیونها قدیمی است، دوباره همه از دولت طلبکار هستند. همه این‌ها هم یک طرفش به تحریم وصل است. اما هیچ کس درباره تحریم مدعی دولت نیست. روحانی مجبور است که آب، برق، گاز و نان را تأمین کند."

او افزود: «برای تأمین این‌ها باید انرژی تأمین شود. انرژی از پالایشگاه تأمین می‌شود که مازوت تولیدی پالایشگاه هم اجتناب‌ناپذیر است که اگر مصرف نشود، پالایشگاه متوقف می‌شود. یک طرف دیگر آن هم نیروگاه هست که اگر انژری آن تأمین نشود، برق تولید نمی‌شود. از طرف دیگر اختیار روحانی به عنوان رئیس جمهوری محدود است که بتواند مسائل را ریشه‌‌ای حل کند و تحریم‌ها را بردارد. خیلی‌ها می‌گویند حرف بی‌ربط می‌زنند که می‌گویند تحریم و به تحریم ربطی ندارد.»

به گفته کلانتری " در همین مسئله مازوت و پالایشگاه‌ها مسئله تحریم موثر است. پالایشگاههای مدرن 5درصد مازوت تولید می‌کنند، ولی پالایشگاههای ما 4 برابر بیشتر مازوت تولید می‌کنند. در نتیجه هوا بد می‌شود و دولت باید جواب دهد. همه این‌ها وصل به انرژی است و انرژی هم آلاینده است."

او در بخشی دیگر از سخنانش گفته است: «مردم واقعا باید همکاری کنند. دمای ۲۴ درجه برای زندگی کردن مردم در خانه کافی است، ولی مردم در خانه میخواهند لخت شوند و دما را افزایش می‌دهند که این در مصرف انرژی موثر است. مردم در رختخواب لخت شوند، دراتاق نشیمن لباس بپوشند.»

4504669

واکنش کاربران به پیشنهاد عجیب کلانتری

پیشنهاد معاون رئیس جمهور با واکنش گسترده فعالان شبکه های اجتماعی مواجه شد در ادامه نگاهی می اندازیم به برخی از این واکنش ها:

-جناب عیسی کلانتری فرمودند مردم در رخت خواب لخت بشن در پذیرایی لباس بپوشند! چشم قربان در مورد حمام ما نظری ندارید با لباس بریم یا بی لباس؟!

-توصیه عجیب رئیس سازمان محیط زیست به مردم!  عیسی کلانتری: مردم در رختخواب لخت شوند، در اتاق نشیمن لباس بپوشند!

به این میگن تدبیر

علی برکت الله.... حل شد دیگه!

اینا شی میکشن؟ شاقیشون عوض شده

-باز هم روزی دگر و فرمایشی دگر... ریاست مشعشع سازمان حفاظت محیط زیست، جناب عیسی خان کلانتری: برای کاهش مصرف سوخت و در پی آن کاهش آلاینده ها، مردم در رختخواب لخت بخوابند و در اتاق های نشیمن، لباس بپوشند... ------------ خدایا تو شاهد باش؛ وقاحت را حدی نیست.

-راهکار عیسی کلانتری برای عبور از بحران #آلودگی_هوا: مردم در رختخواب لخت شوند، دراتاق نشیمن لباس بپوشند!

 

نکات مثبت برهنه خوابیدن، برهنه خوابیدن و فوایدش!

دمای طبیعی را بهتر تنظیم کنید

زمانیکه شما برهنه می خوابیدبدن شما مجبور می شود یاد بگیرد تا چگونه درجه حرارت را تنظیم کند. اگربا لباس باشید تنظیم بهتر درجه حرارت دشوارتر خواهد شد در حالی که اگر برهنه بخوابید خنک ماندن در طول شب بسیار راحت تر است و کیفیت خواب شما بالا می رود. به خصوص اگر رختخواب شما مناسب باشد و رطوبت را از بین ببرد و همین طور گرما را از بدن شما دور کند.

عمیق تر بخوابید

کسانی که برهنه می خوابند ادعا کرده اند که این روش کمک کرده تا بسیار عمیق تر از قبل بخوابند و استراحت کنند. این موضوع احتمالا به همان تنظیم دما برمی گردد. یکی از دلایل اصلی بیدار شدن از خواب در اواسط شب، گرمای بیش از حد است. بدون ایجاد اختلال در خواب، قطعا شما در مرحله خواب رم (عمیق ترین مرحله خواب) بسیار طولانی تر خواهید ماند. برهنه خوابیدن یک خواب خیلی عمیقبرای شما فراهم میکند و همین طور باعث می شود صبح ها زود و راحت تر از خواب بیدار شوید.

سریعتر می خوابید

وقتی که می توانید برهنه بخوابید، زمانتان برای یافتن لباس های راحت و تمیز به هدر نخواهد رفت. در عوض می توانید به راحتی به رختخواب رفته و آرام بخوابید. هرچه سریعتر به راحتی برسید قطعا به همان اندازه و ححتی سریعتر از آن به خواب خواهید رفت. به همین دلیل برهنه خوابیدن می تواند به شما کمک کند که سریعتر به خواب بروید. اگر شما با این شرایط‌هم نتوانستید سریع و راحت بخوابید احتمالا از مشکل بی خوابی رنج می‌برید، پیژامه به شما پیشنهاد می‌کند “درمان قطعی بی خوابی تنها با ۷ ترفند ساده” را مطالعه کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ... ارسالی در

    سلام.فقط یک ادم شتشو مغزی داده شده،که بی حیا و عفت شده،بی لباس میخوابه. غیر از مشکلات حیا و عفت.. الودگی و کثیفی اینکار و مشکلات زیادی که این عمل خبیثانه ایجاد میکند... قابل شمارش نیست.
    لازم به ذکر است،غربی از این کارها میکنند! همان ها که تا همین چند قرن پیش اصلا نمی دانستن حمام چیست!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها