|

محدودیت تردد شبانه

وضعیت تهران زرد شد؛ سفر آزاد شد

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با اعلام اینکه وضعیت شهر تهران از امروز -شنبه- زرد می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

دبیر کمیته امنیتی ستاد کرونا: ورود خودرو با پلاک‌های غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ورود پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع است.

وضعیت تهران از امروز زرد است. اگر تهرانی‌ها بخواهند به ۲۱۲ شهر زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست.

 

۶ شهر قرمز، ۲۶ شهر نارنجی و ۲۱۲ شهر زرد

وی ادامه داد: زمانی که این طرح آغاز شد ۱۶۰ شهر در وضعیت قرمز بودند، اما در حال حاضر حدود ۶ شهر قرمز داریم و شهرهای نارنجی و قرمز ما عمدتا در سه استان شمالی مازندران، گیلان و گلستان هستند. وقتی این شهرها تغییر وضعیت می‌دهند، عملا به صورت اتوماتیک تمام محدودیت‌هایی که برای شهرهای قرمز و نارنجی پیش بینی شده است، اجرایی می‌شود. 

 

تداوم محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در تمام کشور

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا با بیان اینکه از روز شنبه وضعیت تهران در شرایط زرد قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع محدودیت لغو می‌شود و عملا نیازی به برگه تردد برای سفر وجود ندارد و صف‌ها نیز جمع می‌شود اما توجه داشته باشید که ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح همچنان در تهران نیز اعمال می‌شود. 

قاسمی همچنین در کرونای انگلیسی و اتخاذ تصمیماتی که برای جلوگیری از همه گیری این بیماری در کشور شده است، گفت: این بیماری، کرونای جدید نیست بلکه همان ویروس کووید ۱۹ است که در ساختار ژنیتکی آن تغییرات و جهش ایجاد شده است، در همه بیماری‌های ویروسی شاهد این موضوع نیز هستیم و تغییرات ژنومی ویروس‌ها اتفاق می‌افتد در مواردی دیگری از بیماری‌های ویروسی ما نیز شاهد این موضوع بوده ایم. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها