|

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا امروز دوشنبه 20 بهمن 99 می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری و سایپا و پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ می‌باشد. متقاضیان ثبت نام سایپا می‌توانند با مراجعه به پورتال خودروسازی سایپا به نشانی www.saipacorp.com مراجعه نمایند و در یک یا هر دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا ۲۰ بهمن ۹۹ اقدام نمایند و متقاضیان ثبت نام فروش فوق العاده سایپا و پیش فروش سایپا می‌توانند در هر دو طرح ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است که ۶ عرضه شده در طرح فروش فوری سایپا شامل سایپا۱۵۱، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده‌ای به همراه کوییک. آر و خودرو‌های شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک. اس، ساینا. اس و کوییک. آر نیز در طرح پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر با موعد تحویل حداکثر یکساله عرضه خواهند شد.

پیشنهاد می شود: قیمت انواع خودرو امروز دوشنبه 20 بهمن 99

آخرین مهلت ثبت نام 6 محصول سایپا امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹

 ثبت نام فروش فوری سایپا و پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر که از 18 بهمن 99 آغاز شد امروز دوشنبه 20 بهمن 99 آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا در دو طرح همزمان فروش فوق العاده و پیش فروش سایپا می باشد. متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت سایپا به نشانی www.saipacorp.com و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت نام سایپا نمایند.

در ادامه این خبر جزئیات فروش فوری سایپا از شرایط فروش سایپا تا لینک ثبت نام سایپا به صورت جداگانه و با عناوین  ثبت نام سایپا ۱۵۱/ ثبت نام تیبا صندوقدار/ ثبت نام تیبا ۲/ ثبت نام ساینا دنده ای/ ثبت نام کوییک دنده ای/ ثبت نام کوییک R و همچنین لینک ثبت نام پیش فروش ۹ محصول سایپا را به صورت جداگانه و با عناوین ثبت نام پیش فروش شاهین/ ثبت نام پیش فروش تیبا صندوقدار/ ثبت نام پیش فروش سایپا ۱۵۱/ ثبت نام پیش فروش ساینا دنده‌ای/ ثبت نام پیش فروش تیبا ۲/ ثبت نام پیش فروش کوییک S/ ثبت نام پیش فروش کوییک دنده‌ای، / ثبت نام پیش فروش کوییک R/ ثبت نام پیش فروش ساینا S و زمان قرعه کشی سایپا برای اعلام اسامی برندگان سایپا  و قیمت جدید محصولات سایپا در 20 بهمن 99 را می ‌آوریم.

متقاضیان می توانند با داشتن کدملی در سایت سایپا اقدام به خرید محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده سایپا ویژه دهه فجر اقدام کنند. جزییات و جدول ثبت نام پیش فروش سایپا و طرح فروش فوق العاده سایپا را در این خبر میخوانید.

آخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا امروز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به مدت ۳ روز و به صورت شبانه روزی از طریق سایت سایپا در این طرح سایپا ثبت نام کنند. امروز آخرین مهلت ثبت نام می باشد.

طرح فروش فوق العاده سایپا و ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر از 18 بهمن آغاز شد و امروز 20 بهمن 99 اخرین مهلت ثبت نام فروش فوری سایپا می باشد. طرح پیش فروش سایپا به مدت سه روز از 18 بهمن لغایت 21 بهمن سال جاری برگزار می شود و متقاضیان میتوانند با داشتن کدملی در سایت سایپا اقدام به خرید محصولات سایپا در طرح فروش فوق العاده سایپا ویژه دهه فجر اقدام کنند.

جزییات و جدول ثبت نام پیش فروش سایپا و طرح فروش فوق العاده سایپا را در این خبر می خوانید. گفتنی است محصولاتی که در این طرح ارائه می شود شامل خودروهای سایپا ۱۵۱ ، تیبا صندوقدار و تیبا ۲ ، ساینا و کوییک دنده ای به همراه کوییک.آر در طرح فروش فوق العاده و خودروهای شاهین، تیبا صندوقدار و تیبا۲، ساینا و کوییک دنده ای، سایپا۱۵۱، کوییک.اس، ساینا.اس و کوییک.آر می شود و مهلت تحویل این خودرو ها یکساله اعلام شده است. 

طرح فروش فوری محصولات سایپا

طرح جدید فروش فوری محصولات شرکت سایپا از روز شنبه 18 بهمن ماه 99 بمناسبت دهه مبارک فجر آغاز شد و امروز 20 بهمن 99 آخرین مهلت ثبت نام در طرح فروش فوری سایپا  و می باشد با ذکر این مطلب که طبق روال گذشته این طرح به مدت سه روز مهلت ثبت نام دارد. 

طرح فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا و پیش فروش یکساله ۹ محصول این گروه خودروسازی شامل شاهین، انواع کوییک، ساینا، تیبا و سایپا ۱۵۱ از شنبه، ۱۸ بهمن‌ماه آغاز می‌شود. در ادامه لینک ثبت نام فروش فوری 6 محصول سایپا با عناوین جداگانه ثبت نام سایپا ۱۵۱/ ثبت نام  تیبا صندوقدار/ثبت نام   تیبا ۲/ ثبت نام  ساینا دنده ای/ثبت نام  کوییک دنده ای/ ثبت نام کوییک R می آوریم. 

بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در راستای ایجاد امکان فرصت برابر ثبت نام برای همه متقاضیان خرید خودرو، ایجاد ساز و کار شناسایی و عرضه به مصرف کنندگان واقعی، شرایط فروش فوق‌العاده گروه خودروسازی سایپا اعلام شد.

برای ثبت نام خودرو سایپا ویژه بهمن 99 می توانید با مراجعه به سایت سایپا و یا از طریق لینک های زیر نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر، افزود: در این شیوه فروش ابتکاری، ۶ مدل از محصولات سایپا به صورت فروش فوق العاده و ۹ مدل از محصولات به صورت پیش فروش یکساله عرضه می شود و مشتریان امکان مشارکت در یک یا هر دو طرح عرضه را دارند.

حسین کاظمی توضیح داد: فرآیند ثبت نام مشتریان در این شیوه عرضه محصولات به شکلی طراحی شده که مشتریان می توانند در هر یک از طرح ها یا هر دو طرح فروش ثبت نام کنند و در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین فروش فوق العاده مشخص می شود و سپس سایر ثبت نام کنندگان در قرعه کشی طرح پیش فروش با موعد تحویل یک ساله شرکت داده خواهند شد.

به گفته کاظمی متقاضیان مشارکت در این طرح های فروش می توانند از ساعت ۱۴ روز شنبه ۱۸ بهمن ماه به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

محصولات عرضه شده سایپا در فروش فوری 20 بهمن 99

بر اساس بخشنامه گروه خودروسازی سایپا شش محصول سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار (رینگ فولادی)، تیبا ۲ (رینگ فولادی)، ساینا دنده‌ای، کوییک دنده‌ای و کوییک R در طرح فروش فوق‌العاده دهه فجر سایپا عرضه می‌شوند.

قیمت محصولات سایپا در فروش فوری ویژه دهه فجر امروز 20 بهمن 99

در فروش فوق‌العاده دهه فجر سایپا قیمت خودروها قطعی است. قیمت خودرو ها در این طرح به شرح زیر می باشد:

  • تیبا صندوقدار (رینگ فولادی) با مبلغ ۸۷ میلیون و ۷۵ هزار تومان
  • سایپا ۱۵۱ با مبلغ ۹۱ میلیون تومان
  • تیبا ۲ با مبلغ ۹۵ میلیون و ۴۲۶ هزار تومان
  • ساینا دنده‌ای تیبا با مبلغ ۹۲ میلیون و ۹۲۸ هزار تومان
  • کوییک دنده‌ای با مبلغ ۱۲۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان
  • کوییک آر با مبلغ ۱۳۹ میلیون و ۷۵۵ هزار تومان 

آخرین مهلت ثبت نام پیش فروش سایپا 20 بهمن 99

گروه خودروسازی سایپا در نظر دارد طرح پیش فروش محصولات خود را از شنبه 18بهمن آغاز شد و امروز 20 بهمن 99 آخرین مهلت ثبت نام پیش فروش سایپا ویژه دهه فجر می باشد. در این مرحله 9 محصول از این گروه خودروسازی عرضه خواهد شد و ثبت نام تا ۳ روز ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام می توانند از شنبه 18 بهمن ماه (به مدت 3 روز) به آدرس اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

منبع: راهبرد معاصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها