|

خبر فوری

یک خبر مهم برای سهامداران نماد شستا

سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت خود را با افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شستا اعلام کرد.

لینک کوتاه کپی شد

سازمان بورس و اوراق بهادار موافقت خود را با افزایش سرمایه ۷۷ درصدی شستا اعلام کرد و بنابراین شستا تا رسیدن به سرمایه ۱۴۲ هزار میلیارد ریالی یک قدم دیگر نزدیک‌تر شد. در مورخه ۲۷ آبان ماه سال جاری بود که هیات مدیره شستا پیشنهاد خود مبنی بر افزایش سرمایه این شرکت را به مجمع عمومی فوق العاده داد. در اطلاعیه‌ای که بر روی کدال در همین مورد قرار گرفت، ذکر شده بود:

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵/۰۷/۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار و اوراق بهادار) به پیوست گزارش توجیهی هیات مدیره به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ ۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سایر اندوخته‌ها به منظور مشارکت در افزایش سرمایه هلدینگ‌های تابعه و سرمایه‌گذاری از طریق خرید سهام که در تاریخ ۱۳۹۹/۰۸/۲۵ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

پیشنهاد می شود: بورس امروز دوشنبه 20 بهمن 99 چه شد؟

در مورخه ۵ بهمن ماه سال جاری بود که حسابرس و بازرس قانونی نظر خود را درباره افزایش سرمایه شستا اعلام کردند.  امروز ۲۰ بهمن ماه سازمان بورس و اوراق بهادار نیز نظر خود را درباره افزایش سرمایه شستا اعلام کرد و با این افزایش سرمایه موافقت نمود؛ بنابراین افزایش سرمایه ۶۲ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی از مبلغ ۸۰ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۴۲ هزار میلیارد ریال از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها از سوی سازمان بورس بلامانع اعلام شد.

حالا، انجام افزایش سرمایه شستا حداکثر تا ۶۰ روز پس از تاریخ این مجوز امکان‌پذیر خواهد بود. گفتنی است عدم انجام افزایش سرمایه در مهلت مقرر، موجب ابطال این مجوز شده و انجام آن مستلزم اخذ مجوز جدید از این سازمان خواهد بود.

پیشنهاد می شود:

یک خبر مهم برای سهامداران نماد شستا

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 21 بهمن 99

احراز هویت سجام رایگان شد

منبع: نبض بورس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها