|

دریافت 140میلیون تومان تسهیلات برای مجردهای تهرانی

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان…

لینک کوتاه کپی شد

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند.

مجردهای ساکن تهران می‌توانند تا ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند. بر این اساس این تسهیلات شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۴۰ میلیون تومان جعاله می‌شود.

متقاضیان لازم است برای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۲۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند. بر اساس آخرین بررسی‎‌های صورت‌گرفته هزینه این تعداد اوراق با تسه ۵۷ هزار و ۸۰۰ تومانی برابر با ۱۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان می‌شود. همچنین برای دریافت ۴۰ میلیون تومان وام جعاله ، خرید ۸۰ ورق به مبلغ چهار میلیون و ۶۲۴ هزار تومان ضروری است. به این ترتیب مجموع هزینه خرید اوراق به ۱۶ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان می‌رسد.

زوج‌های تهرانی نیز بر همین اساس می‌توانند تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان شامل ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۴۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند؛ بنابراین زوجین باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۲۳ میلیون و ۱۲۰هزار تومان می‌شود. با احتساب هزینه چهار میلیون و ۶۲۴ هزار تومانی خرید برگه‌های وام جعاله هزینه زوج‌های تهرانی برای دریافت تسهیلات مسکن به ۲۷ میلیون و ۷۴۴هزار تومان می‌رسد.

منبع: شهروند آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها