|

شایعه ابتلا به کرونا خانم بازیگر در جشنواره فجر

مارال جیرانی طراح لباس «بی همه چیز» در صفحه شخصی خود خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

کرونا سرانجام عده ای از سیمرغ بگیرها در جشنواره فجر را نیز مبتلا کرد.

مارال جیرانی طراح لباس «بی همه چیز» در صفحه شخصی خود خبر ابتلایش به کرونا را تکذیب کرد.

 از شب گذشته تا کنون در بعضی از خبرگذاری ها از شایعه مبتلا شدن مارال جیرانی به کرونا در جشنواره فجر خبر دادند. این شایعه دردسر ساز باعث نگرانی اطرافیان و حتی خود خانم جیرانی نیز شده بود . در پی این شایعات خانم مارال جیرانی در صفحه اینستا گرام خود اعلام کرد؛ ((دوستان عزیز سلام، ممنون از پیگیری هاتون ، من حالم خوبه و هیچ مشکلی ندارم.))

 

مارال جیرانی کیست؟

مارال جیرانی طراح لباس سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار مارال جیرانی می‌توان به فعالیت در فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، فیلم چهارراه استانبول و فیلم خفه‌گی اشاره کرد.

مارال جیرانی کار حرفه‌ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1389 در فیلم قصه پریا به کارگردانی فریدون جیرانی به عنوان طراح لباس فعالیت داشته است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند فیلم مغزهای کوچک زنگ زده، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای مارال جیرانی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهناز افشار، باران کوثری، مصطفی زمانی و آهو خردمند را تجربه کرد.

مارال جیرانی طراح لباس ایرانی است. او درباره تفاوت طراح لباس سینما و طراحی لباس در دنیای مد گفت: "علاقه‌ اصلی‌ام طراحی مد بود، چون طراحی لباس برای سینما،‌ تئاتر و تلویزیون کاملا با طراحی مد فرق دارد، اما در کشور ما فضای مد زیاد باز نیست، به همین دلیل به سمت طراحی لباس سینما رفتم."

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی