|

۵۰ فروند هواپیما در راه ایران

مدیرعامل یکی از شرکت ‌های هواپیمایی از برنامه ‌ریزی برای خرید ۲۵ فروند ایرباس ۳۲۰ و ۲۵ فروند بوئینگ ۷۳۷ خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل یکی از شرکت‌های هواپیمایی از برنامه ‌ریزی برای خرید ۲۵ فروند ایرباس ۳۲۰ و ۲۵ فروند بوئینگ ۷۳۷ خبر داد. محمد مهدی قادری در تشریح برنامه ‌ها و استراتژی ‌های این شرکت هواپیمایی اظهار کرد: توسعه، کاهش عمر ناوگان و همچنین برنامه ‌ریزی برای خرید ۲۵ فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و ۲۵ فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از جمله اولویت ‌های ماست. وی اعلام کرد: در نظر داریم با توسعه شبکه موجود پروازی بین ‌المللی و برقراری مقاصد پروازی در کشور های منطقه سهم خود از این بازار را به طور قابل توجهی افزایش دهیم. 

کاپیتان قادری تاکید کرد: با توجه به حضور کارشناسان و متخصصان مجرب فنی در این شرکت، یکی دیگر از برنامه‌های ما، همکاری و مشارکت با شرکت‌های هواپیمایی داخلی و به اشتراک‌گذاری توانمندی‌های موجود در حوزه تعمیر و نگهداری و تدارکات فنی است.

وی یادآور شد: افزایش حضور در بازار حمل‌ و نقل بار هوایی، ارائه برنامه جامع برای معرفی قابلیت‌های شرکت، همکاری با بخش بازرگانی سایر خطوط هوایی و همچنین افزایش مطلوبیت پرواز با این شرکت هواپیمایی، از جمله استراتژی‌های اصلی این شرکت است که طبق زمان بندی صورت گرفته به مرحله اجرا در خواهد آمد.

منبع: گسترش نیوز

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها