|

یک میلیون تومان جریمه برای سفر به مازندران

از ورود مسافر از گلستان وگیلان از ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

رییس پلیس راهور مازندران گفت: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با توجه به تعطیلات روز پنج شنبه و پیش بینی ترافیک در مبادی ورودی استان از جمله جاده‌ های هراز، سوادکوه، کندوان و ورود مسافر از گلستان وگیلان از ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی جلوگیری می‌شود.

سرهنگ بیگلری افزود: آمد وشد خودرو‌های پلاک بومی به ۸ شهرستان نارنجی استان شامل ساری، جویبار، بابل، بابلسر، آمل، نور، چالوس و رامسر منوط به دریافت مجوز از پلیس راهور استان است. وی گفت: نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی در ۵۷ نقطه از سطح شهر مستقر و نسبت به اجرای محدودیت‌های کرونایی اقدام می‌کنند.

سرهنگ بیگلری افزود: محدودیت تردد شبانه خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان در شهر‌های گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی ادامه دارد. رییس پلیس راهور مازندران گفت: تردد غیر مجاز در جاده‌های مازندران در شهر‌های قرمز (در صورت وجود شهر قرمز) تا یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی نیز تا ۵۰۰ هزار تومان جریمه به همراه خواهد داشت.

 وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضع راه‌های استان است. مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز و سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌ کند.

منبع: گسترش نیوز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها