|

لزوم واکنش جمعی به مستهجن‌ گرایی خواننده لس ‌آنجلسی

روز گذشته تیزر ویدئویی از یک خواننده جنالی با نام هنری «ساسی مانکن» منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

روز گذشته تیزر ویدئویی از یک خواننده جنالی با نام هنری «ساسی مانکن» منتشر شد که یکی از بازیگران فیلم‌های مستهجن آمریکایی در آن به ایفای نقش پرداخته است. انتشار این ویدئو واکنش‌های گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ای در پی داشت و همگان معتقد بودند که استفاده تهیه‌کنندگان این ویدئو از بازیگر شناخته شده فیلم‌های مستهجن در آن جز تلاش برای جذب بیننده از طریق پورنوگرافی چیز دیگری نیست.

این خواننده پرحاشیه در آثار قبلی خود از واژه ‌ها و صحنه‌ های جنسی استفاده کرده بود و همان زمان نیز بازخورد منفی در پی داشت که البته منجر به افزایش دیده و شنیده شدن آهنگ وی شد و به نظر می‌رسد او کماکان سعی دارد با تابوشکنی در عرصه خوانندگی فروش اثر خود را تضمین کند.

آزار جنسی کودکان با آهنگ و شادی

آنچه در این میان مورد اعتراض اقشار مختلف مردم و کارشناسان قرار گرفته، در معرض پورنوگرافی قرار دادن کودکان است. از دید آنها در حالیکه در همه دنیا، ارایه هرزه ‌نگاری به کودکان ممنوع است و اگر کسی کودکان را به تماشای پورنوگرافی تشویق کند با واکنش منفی مردم و دولت مواجه می‌شود، بی‌توجهی این خواننده به این امر نشان‌دهنده بی‌اعتنایی او به تمام قواعد اخلاقی مورد پذیرش اکثریت جهانیان است.

در کشورهای غربی نیز هنرمندان حرفه‌ای در آثار دارای مخاطب کودک و نوجوان از بازیگران هرزه‌نگاری استفاده نمی‌کنند و یک باور جمعی برای مقابله با آزار جنسی کودکان وجود دارد ولی «ساسان حیدری یافته» (مشهور به ساسی مانکن ) در آخرین نماهنگ خود از یک پورن‌استار استفاده کرده و برای دیده‌شدن بیشتر، تربیت کودکان و نوجوانان ایرانی را هدف قرار داده است.

لزوم مقابله جهانی با افزایش پدیده هرزه ‌نگاری کودکان

در نمونه‌های متعددی شاهد بودیم که بعد از اقدامات جنجالی برخی خوانندگان آمریکایی انجمن‌های حقوقی با شکایت و دعوای حقوقی توانستند افراد را مجبور به عذرخواهی کنند. آنچه در این میان مغفول مانده، عدم واکنش خواننده‌های ایرانی است. به نظر می‌رسد برای مقابله با این افراد لازم است تا واکنش جمعی هنرمندان را شاهد باشیم و با شکایت از این فرد از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

همانطور که «محمدرضا سرشار»، فعال فرهنگی تاکید دارد «مهم نیست ما چه باوری داریم. مهم نیست ما ملحد یا مومن، مسلمان یا مسیحی، انقلابی یا برانداز. چپ یا راست، یا هر دوگانه دیگری باشیم. حتی مهم نیست ما ساکن ایران یا خارج باشیم. مهم این است که ایران آینده را فرزندان ما خواهند ساخت و ما باید امروز برای حفاظت از آینده، دست در دست هم با آزار جنسی کودکان و تشویق آنها به تماشای پورنوگرافی مقابله کنیم».

کاربران فضای مجازی نیز در واکنش به این اقدام با انتشار محتوایی بر لزوم صیانت از حریم کودکان و خانواده و ممنوعیت پخش اینگونه آثار تاکید کردند در ادامه بخشی از این اعتراضات را مرور می کنیم:

واکنش کاربران فضای مجازی به آهنگ مستهجن ساسی مانکن

243266_584

243265_586

243264_179

243263_357

243262_460

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • . ارسالی در

    واقعا از یک انسان نفهم (ساسی)انتظار بیشتر از این هم نمیره،فقط یه سوال این انسان خودش خواهر مادر نداره؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها