|

زمان واریز سود سهام عدالت مشخص شد!

گویا سود سهام عدالت متقاضیان در سال جاری پرداخت نخواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

در حالی که به مانند سال گذشته سهامداران عدالت منتظر واریز سود سهام عدالت از ابتدای اسفند ماه بودند اما گویا این سود در سال جاری پرداخت نخواهد شد. سود سهام عدالت کی پرداخت می شود؟ سعادتی رییس فراکسیون سهام عدالت مجلس شورای اسلامی، درباره تشکیل این فراکسیون توضیح داد: این فراکسیون وسیع‌ترین فراکسیون مجلس است و بیش از ۵۰ نفر از نمایندگان در این فراکسیون حضور دارند.

این فراکسیون یک ماه است که در دستور کار مجلس قرار گرفته و سه روز پیش رسما اعلام موجودیت کرد. انگیزه اصلی شکل گیری فراکسیون سهام عدالت، اجرای منویات مقام معظم رهبری و حساسیت ایشان در مورد ساماندهی سهام عدالت بود. در طی چند سال گذشته در این خصوص چندین بار گردش کار خدمت ایشان تقدیم شده است. روند اجرایی سهام عدالت نیازمند آن بود که با سرعت بیشتری بررسی شود و با شکل گیری این فراکسیون می‌توانیم براساس اصل ۴۴ قانون اساسی کار را دنبال کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اولین اقدام این فراکسیون گفت: با حساسیتی که کمیسیون اقتصادی مجلس از خود نشان داد و همچنین با دعوت وزیر اقتصاد و مسئولین سازمان بورس، اولین اقدامی که امروز در دست بررسی قرار گرفته، بحث شکل دهی مجامع در استان‌های کشور و برگزاری انتخابات مجامع است. تصمیمی که در این خصوص گرفته شد این است که زمان برگزاری انتخابات مجامع تغییر کرد و قرار شد تا بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ اجرا شود.

وی افزود:  قرار بود سود سهام عدالت تا پایان سال واریز شود که به علت درگیری مجلس با بودجه، مقرر کردیم تا سه ماه ابتدایی سال آینده سود به حساب سهامداران عدالت واریز کنند.

پیشنهاد می شود: 

منبع: نبض بورس

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها