|

ماجرای گروگانگیری در بندر ماهشهر چه بود؟

بخشدار بندر امام خمینی (ره) و فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر ماجرای گروگان گیری امروز در این بخشداری را تشریح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

حجت اله خسروی در تشریح ماجرای گروگانگیری گفت: صبح امروز فردی به بخشداری بندر امام خمینی (ره) مراجعه می‌کند و خواستار رسیدگی به پرونده قضائی در خصوص یک دعاوی در منطقه ویژه اقتصادی می‌شود.

وی افزود: پس از استماع صحبت‌های این فرد توسط کارمندان بخشداری، وی خواستار دیدار با بخشدار می‌شود که در آن زمان بنده در محل کار حضور نداشتم، این فرد در همان لحظه سلاح سردی که با خود همراه داشت را روی گردن مسئول امور اجتماعی بخشداری قرار می‌دهد و درخواست می‌کند مسئولان برای رسیدگی به پرونده قضائی در محل حاضر شوند.

خسروی اظهار کرد: با حضور نیروی انتظامی و مقامات قضائی وی که ظاهراً تعادل روحی نداشته در محل بخشداری دستگیر می‌شود و برای طی مراحل قضائی به مقامات مربوطه تحویل داده شد.

بخشدار بندر امام خمینی (ره) تصریح کرد: این فرد سه سال پیش قطعه زمینی را در محدوده منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) تصرف می‌کند، منطقه ویژه از وی شکایت کرده و در بررسی قضائی محکوم شده در دادگاه تجدید نظر نیز مجدد وی محکوم می‌شود.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر گروگانگیری در بخشداری بندر امام خمینی(ره) را تکذیب کرد و گفت:  امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر گروگانگیری فردی در ساختمان بخشداری بندر امام خمینی بااستفاده از سلاح سرد منتشر شد که این خبر واقعیت ندارد.

سرهنگ رضا پاپیافزود: یک مراجعه کننده با یکی از کارمندان بخشداری درگیر شده که با حضور به موقع ماموران پلیس این درگیری خاتمه یافت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها