|

پزشکی قانونی به شایعات مرگ آزاده نامداری پایان داد؟

با گذشت 10 روز از مرگ آزاده نامداری هنوز علت درگذشت مجری سابق صداوسیما رسما اعلام نشده است.

لینک کوتاه کپی شد

بررسی‌ها نشان می‌دهد که آزاده نامداری با خرید مقدار زیادی دارو، اقدام به استفاده بیش از 100 عدد از آن ها کرده و در نهایت نیز جانش را از دست داده است.

در ۷ فروردین ۱۴۰۰، شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های داخل ایران خبر از درگذشت آزاده نامداری دادند. پیکر بی جان آزاده نامداری در آپارتمان محل سکونتش در منطقه سعادت آباد در غرب تهران کشف شد.

تعیین علت قطعی مرگ هنوز روشن نیست

از طرفی برخی رسانه ها درباره آخرین وضعیت بررسی نتایج آزمایشات پزشکی قانونی فوت مرحومه آزاده نامداری، پیرو اقدامات تخصصی صورت پذیرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.

براساس این گزارش، تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و براساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.

این گزارش ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره در مورد فوت آزاده نامداری می‌افزاید روند تخصصی تعیین علت فوت همچنان در حال انجام است و اعلام هر خبری در این خصوص صرفا از مجاری رسمی و قانونی صورت خواهد پذیرفت.

صحبت های سجاد عبادی در خصوص مرگ همسرش

سجاد عبادی همسر آزاده نامداری در دادسرای امور جنایی تهران حاضر شد. او درباره دلیل مرگ همسرش و شایعاتی که مطرح شده است، گفت: مرگ آزاده یک اتفاق بود و احساس می‌کنم او در خوردن قرص هایش ناخواسته زیاده روی کرده است. نمی‌دانم به گندم، دخترم وقتی بزرگ شد چه جوابی بدهم.

آزاده دشمنان زیادی داشت

او همچنین درباره شایعات فضای مجازی و اینکه گفته می شد آزاده نامداری با همسرش مشکل داشته، گفت: برخی‌ها گفته اند ما با هم اختلاف داشتیم، آزاده دشمنان زیادی داشت که این داستان‌ها را برای ما اعلام کردند ما هم مثل همه زندگی‌های مشترک و زنان و مردان که برخی مواقع با هم دچار اختلاف می‌شوند اختلاف پیدا می‌کردیم، اما اختلافاتمان شدید نبود که بخواهیم با هم قهر کنیم یا درگیر شویم.

من به عنوان شوهرش همیشه او را حمایت می‌کردم و زندگی عاشقانه‌ای داشتیم و هنوز نمی‌توانم مرگ آزاده نامداری را باور کنم و نمی‌دانم چطور با این غم زندگی کنم.

خبر درگذشت آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون عصر شنبه ۷ فروردین ماه منتشر شد. پس از اعلام خبر درگذشت آزاده نامداری، شایعات زیادی در فضای مجازی و برخی سایتها درباره قتل، مرگ به دلیل کرونا، اوردوز و خودکشی او منتشر شد.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها