|

پیش بینی هواشناسی امروز جمعه 27 فروردین 1400 / بارش باران و وزش باد شدید ۵ روزه در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی طی امروز تا سه شنبه آینده در برخی استان‌ها از جمله تهران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

بر اساس تحلیل جدیدترین نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سامانه بارشی در شمال شرق و شرق کشور فعال است. بر این اساس در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، ارتفاعات شرق مازندران، سمنان و گلستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق بارش تگرگ، در استان‌های خراسان جنوبی، یزد،‌ ارتفاعات کرمان و شرق اصفهان نیز بارش پراکنده همراه با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

فردا شنبه 28 فروردین در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده پیش بینی شده است. یکشنبه در ارتفاعات استان‌های اصفهان،‌یزد، فارس و کرمان و روزهای دوشنبه و سه شنبه در ارتفاعات هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده روی می‌دهد و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

براساس اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر جمعه تا اوایل شنبه در استان‌های سمنان،‌ تهران،‌ البرز، قم، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در برخی ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک پیش بینی شده است. همچنین طی دو روز آینده خلیج‌فارس به‌ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن و تنگه هرمز مواج خواهد بود.

منبع: تسنیم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها