|

پیش بینی هواشناسی امروز شنبه 28 فروردین/ بارش پراکنده

بارش های پراکنده ۲۹ فروردین نیز در برخی مناطق کشور ادامه خواهد داشت

لینک کوتاه کپی شد

پیش بینی وضع هوا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ حکایت از ادامه سامانه بارشی به صورت پراکنده در پنج استان کشور دارد. بارش های پراکنده ۲۹ فروردین نیز در برخی مناطق کشور ادامه خواهد داشت

پیش بینی وضع هوا ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ حکایت از ادامه سامانه بارشی به صورت پراکنده در پنج استان کشور دارد. بارش های پراکنده ۲۹ فوردین نیز در برخی مناطق کشور ادامه خواهد داشت اما همانطور که پیش تر گفته شده بود روند تدریجی خرج سامانه پر فشار بارشی از کشور باعث کاهش برودت هوا در سایر نقاط شده و باید از اواسط هفته آسمان اکثر مناطق کشور را صاف ارزیابی کرد. در استان خوزستان پدیده گردو غبار را شاهدیم و در استانهای شرقی نیز سامانه بارشی استمرار خواهند داشت. ضمن اینکه طبق نقشه های هواشناسی روند بارشی کشور تا روز سه شنبه ادامه دار خواهد بود.

امروز (۲۸ فروردین) در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات یزد و کرمان بارش پراکنده رخ خواهد داد.

ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه یکشنبه (۲۹ فروردین) ارتفاعات استان‌های اصفهان، یزد، فارس و کرمان در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه (۳۰ و ۳۱ فروردین) ارتفاعات هرمزگان و کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان گاهی افزایش ابر و بارش پراکنده خواهند داشت و در سایر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، گفت: از بعدازظهر جمعه تا اوایل روز شنبه در استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم، شمال و شرق اصفهان، ایلام و غرب خوزستان در بعضی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیائیان، در یکی دو روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن و تنگه هرمز مواج هستند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی ۲۴ آینده تصریح کرد: آسمان تهران امروز (۲۸ فروردین) صاف گاهی افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۹ فروردین) صاف در بعدازظهر افزایش ابر گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها