|

در نامه ای خطاب به بایدن

220 نماینده کنگره خواستار تشدید مواضع بایدن علیه ایران شدند

شماری از نمایندگان کنگره از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه، با ارسال نامه ای به بایدن، خواهان سخت گیری او در قبال ایران شدند.

لینک کوتاه کپی شد
شایانیوز- بیش از 220 نماینده کنگره آمریکا از دولت جو بایدن خواستند تا مواضع سختگیرانه تری را علیه تهران اتخاذ کند. به گزارش عرب نیوز، بیش از 220 نماینده کنگره آمریکا با حمایت از یک قطعنامه بار دیگر خواستار اتخاذ مواضع سختگیرانه و شدید دولت بایدن علیه ایران شدند. براساس این گزارش نمایندگان کنگره آمریکا قطعنامه موسوم به "اچ آر 118" را تصویب کردند و در این قطعنامه ادعا کردند که قصد دارند از عزم و خواست مردم ایران برای تشکیل یک جمهوری دموکراتیک سکولار و غیر هسته ای حمایت کنند. 
 
تام مک کلینتوک نماینده جمهوریخواه و از حامیان اصلی این قطعنامه گفت: قطعنامه اچ آر 118 یک پیام فوری و اضطراری را به دولت بایدن در 100 روز نخست فعالیتش ارسال می کند و آن پیام این است که کنگره از دولت می خواهد تا نظام فاسد ایران را برای جنایت علیه مردم خودش و ادامه حمایت از تروریسم در جهان پاسخگو کند. هدف اصلی از ارائه این قطعنامه حمایت از مردم ایران خواهد بود. نمایندگان کنگره آمریکا همچنین ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرده و خواستار موضع سخت و شدید دولت بایدن علیه تهران شدند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها