|

شایعات جدید درباره منشا اصلی ویروس کرونا

ادعاهایی درباره منشا اصلی شیوع ویروس کرونا و احتمال خارج شدن ویروس از آزمایشگاه ووهان چین مطرح است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یک روزنامه مشهور آمریکایی ادعاهای جدیدی را درباره منشا اصلی شیوع ویروس کرونا و احتمال خارج شدن ویروس از آزمایشگاه ووهان چین مطرح کرده است.

روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال یکشنبه به نقل از منابع آگاه ادعا کرده است که 3 پژوهشگر موسسه ویروس شناسی ووهان در نوامبر 2019، یعنی چندین ماه پیش از افشاگری چین درمورد شیوع ویروس کرونا به بیمارستان مراجعه کرده بودند.

وال استریت ژورنال در ادامه افزود : این گزارش که جزئیات تازه‌ای درباره تعداد پژوهشگران تحت تاثیر این بیماری، زمانبندی بیماری و مراجعات آنها به بیمارستان ارائه کرده احتمالا باعث افزایش درخواست‌ها برای انجام تحقیقات بیشتر درباره احتمال خارج شدن ویروس کرونا از آزمایشگاه ووهان چین خواهد شد.

این گزارش در آستانه جلسه تصمیم گیران سازمان بهداشت جهانی درباره فاز بعدی تحقیقات درباره منشا ویروس کرونا منتشر شده است.

سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا حاضر به اظهار نظر درباره این گزارش نشد اما گفت که دولت بایدن به طرح سوالات جدی درباره روزهای ابتدایی شیوع کووید- 19 ازجمله منشا آن در داخل چین ادامه می دهد.

او گفت که دولت آمریکا در حال همکاری با سازمان بهداشت جهانی و اعضای دیگر برای حمایت از یک تحقیق کارشناس محور درباره منشا پاندمی به دور از مداخلات و یا سیاسی بازی است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها