|

واکنش تند مهرعلیزاده به رئیسی: استعفا دهید یا از ریاست قوه یا انتخابات

مهرعلیزاده در توئیتر و با هشتگ قبح عقاب بلا بیان، با مخاطب قرار دادن رئیسی، خواستار استعفای وی از قوه قضائیه و یا نامزدی انتخابات شد.

لینک کوتاه کپی شد

عصر روز گذشته علی القاصی‌مهر، دادستان تهران در جلسه هماهنگی ارتقای سطح عملکرد دستگاه‌های قضائی و امنیتی در انتخابات پیشِ رو خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: نامزدها در تبلیغات و سخنرانی‌ها از خطوط قرمز نظام عبور نکنند و منافع ملی را به مصالح و منافع شخصی، حزبی، جناحی و گروهی ترجیح ندهند و در صورت عبور از خطوط قرمز نظام، وفق موازین قانونی قاطعانه و بدون در نظر گرفتن موقعیت و جایگاه با آنها برخورد می‌شود.

این در حالیست که وی در ابتدای این جلسه با اشاره به اهمیت قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی تصریح کرده بود: این جایگاه که متعلق به نظام است و صیانت آن بر ما واجب، نباید در شرایط انتخابات پیش‌رو، مورد تعرض و خدشه واقع شود. از ترکیب سخنان وی این‌گونه به نظر می‌رسید که کاندیداهای انتخابات 1400 حق ندارند در جریان مناظرات و دیگر فعالیت‌های تبلیغاتی به قوه قضائیه ایراد و خدشه وارد کنند.

این اظهارات دادستان تهران با واکنش تند محسن مهرعلیزاده مواجه شد به گونه‌ای که وی در توئیتر و با هشتگ قبح عقاب بلا بیان، با مخاطب قرار دادن دادستان تهران و نیز ابراهیم رئیسی، دیگر کاندیدای ریاست جمهوری و رئیس کنونی قوه قضائیه، خواستار استعفای رئیس از قوه قضائیه و یا نامزدی انتخابات پیش‌رو گردید.

56385_802

محسن مهرعلیزاده در توییتر نوشته است: «‌چگونه به خود اجازه میدهند برای نامزدهای ریاست‌جمهوری خط و نشان کشیده و ‎خط قرمز تعریف کنند؟! جناب ‎قاضی‌ القضات اگر نگرانند در این ‎رقابت نابرابر، نقد ایشان تعرض به قوه‌ قضاییه تعبیر شود بهتر است یا از ریاست قوه ‎استعفا دهند یا از نامزدی ریاست‌جمهوری

‎#قبح_عقاب_بلا_بیان

‎#دولت_سوم_خاتمی»

منبع: وقایع روز

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها