|

ماجرای فیش حقوق ۸۵ میلیونی تاجگردون در بیمه سرمد!

تاجگردون در بیمه سرمد

خبرگزاری فارس نوشت که به دنبال انتشار فیش نجومی تاجگردون (نماینده سابق مجلس) به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد، او برکنار شد.

لینک کوتاه کپی شد

پس از گذشت کمتر از سه ماه از حضور تاجگردون در بیمه سرمد، فیش حقوقی منتشر شده او در ماه‌های فروردین و اردیبهشت سال جاری نشان می‌دهد که او در این دوماه به ترتیب۷۳ و ۸۵ میلیون تومان حقوق دریافت کرده است.

 غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دهم که اعتبارنامه‌اش برای در مجلس یازدهم با رای قاطع نمایندگان رد و از حضور در مجلس باز ماند، اواخر اسفند سال گذشته به عنوان مدیرعامل بیمه سرمد وابسته به بانک صادرات منصوب شد.

1222587_387

فیش حقوقی فروردین‌ و اردیبهشت ماه غلامرضا تاجگردون

 

عزل یک روز قبل از رونمایی از حقوق های نجومی

نبض بورس برای بررسی این موضوع گفتگویی را با سیدمحمد یمنی سخنگو و مدیرعامل جدید شرکت بیمه سرمد ترتیب داد. وی در این گفتگو اظهار داشت: هیات مدیره بیمه سرمد یک روز قبل (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) از رونمایی از حقوق‌های نجومی، آقای تاجگردون را به چند دلیل، از این سمت عزل کرده بود.

1222586_255

تاجگردون چگونه سکان هدایت بیمه سرمد را در دست گرفت؟

یمنی ادامه داد: ایشان به پیشنهاد یکی از دوستان جهت مدیرعاملی بیمه سرمد وارد این شرکت شد و علیرغم آنکه انتقاداتی پیرامون سیاسی بودن وی و نه اقتصادی بودنشان مطرح بود، به هر حال سه ماه پیش سکان مدیرعاملی بیمه سرمد را در اختیار گرفتند.

سخنگو و مدیرعامل جدید بیمه سرمد افزود: در این مدت سه ماهه متاسفانه عملکرد وی زیر ۵۰ درصد بود و برخی اتفاقات که در ادامه عرض خواهم کرد، هیات مدیره را مجاب نمود تا وی را از این سمت عزل کند.

تاجگردون برای دریافت حقوق نجومی هیات مدیره را دور زد!

یمنی اظهار داشت: متاسفانه فیش‌های حقوقی نجومی که منتشر شد باید در ابتدا توسط هیات مدیره جهت پرداخت تایید می‌شد، اما این اتفاق نیفتاد و در یک روند غیرقانونی این حقوق‌ها توسط خود آقای تاجگردون تایید و پرداخت شده بود. جالب است بدانید که در بیمه سرمد هیات مدیره موظف بیشتر از ۳۰ میلیون تومان حقوق نمی‌گیرد.

پسر تاجگردون در بیمه سرمد چه می کرد؟

وی ادامه داد: یکی دیگر از کار‌هایی که تاجگردون در دوران مدیریت سه ماهه خود انجام داد، به کارگیری پسرش که سن بالایی هم نداشت در یکی از زیرمجموعه‌های بیمه سرمد و پرداخت ماهانه ۱۲ میلیون تومان حقوق به وی بود. همچنین ایشان بدون اطلاع هیات جذب، ۱۷ نفر را از یکی از شهرستان‌های حوزه خود در بیمه سرمد به کارگیری کردند. ایشان آشنایی کافی را با صنعت بیمه نداشتند و به جای آن که شرکت به یک حوزه اقتصادی تبدیل شود با توجه به گرایش وی به سیاست، به یک حوزه سیاسی تبدیل شده بود.

یمنی با اشاره به اینکه در مدت مدیریت سه ماهه تاجگردون بر بیمه سرمد شاهد کاهش شدید نقدینگی بودیم، گفت: امیدواریم که بتوانیم بیمه سرمد را به جایگاه اصلی خود باز گردانیم و خدمات خوبی را به بیمه گذاران اعطا کنیم و رضایت مشتریان خود را جلب نماییم.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمد کریمی ارسالی در

    سلام

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها