|

(عکس) علیرضا زاکانی در امامزاده انصراف داد!

علیرضا زاکانی که همواره تاکید می کرد تا آخر در صحنه انتخابات حضور دارد اما طبق پیش بینی ها از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

لینک کوتاه کپی شد

علیرضا زاکانی پس از حضور در امامزاده علی اکبر (ع) چیذر و در جوار مرقد حاج محمود (عبدالله) نوریان از حضور در عرصه انتخابات کناره گیری کرد.

زاکانی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: با توجه به اقبال فراوانی که از آیت الله رئیسی شده است من ایشان را اصلح می‌دانم و خودم هم به ایشان رای می دهم و امیدوارم با انتخاب ایشان اصلاحات اساسی در کشور انجام شود. او پیشتر گفته بود کاندیدای پوششی نیست و تا آخر در انتخابات خواهد ماند.

950683_467

زاکانی به جای نورالشهدا در چیذر انصراف داد

انصراف علیرضا زاکانی در حالی اتفاق افتاد که بعد از مناظره سوم شایعات زیادی در خصوص انصراف زاکانی شنیده می شد و حتی از نزدیکان زاکانی نقل شده بود که وی در تپه نورالشهدا غرب تهران از ادامه رقابت انتخابات به نفع «ابراهیم رئیسی» انصراف می دهد که البته سخنگوی ستاد زاکانی این خبر را تکذیب کرده بود.

یکشنبه شب بود که عبدالناصر همتی در توئیتی از انصراف علیرضا زاکانی خبر داده بود و نوشته بود؛‌«در جریان مناظره های تلویزیونی بر سوپر پوششی بودن آقای زاکانی به عنوان پلیس بد تاکید کردم. خب پلیس بد رفت، پوشش ها کنار رفت! با انصراف ایشان به نفع نامزد اصلی رقابت به یک در برابر چهار تبدیل شد. منتظر انصراف سایر نامزدهای پوششی به نفع جناب آقای رئیسی هستیم. 

مالک شریعتی، سخنگوی ستاد زاکانی در پیام توییتری کناره‌گیری این نامزد انتخاباتی را تکذیب کرد و در پاسخ به همتی نوشت؛« اینکه دیگه فرق کره شمالی و چین نیست که سخت باشه اخبار رسمی از جانب ستاد اعلام میشه نه دیگران بانک مرکزی را با ادمین اداره می کردید؟!»

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها