|

شرط جدید ارمنستان برای واکسیناسیون کرونا ایرانی‌ها

ارمنستان شرایط تزریق واکسن کرونا به اتباع خارجی را تغییر داد

لینک کوتاه کپی شد

سفیر ارمنستان در ایران برای نخستین‌بار به موضوع تزریق رایگان واکسن کرونا به گردشگران خارجی در آن کشور پرداخته است.

سفیر ارمنستان گفت:مجاز بودن تزریق واکسن کرونا به افرادی است که بیش از ۱۰روز در ارمنستان اقامت داشته‌اند. این رویه از تاریخ ۱۵جولای اجرایی می‌شود که موجب واکسیناسیون افراد نیازمند و گروه‌های هدف می‌شود. به‌خصوص در مورد اتباع خارجی که حضور و اقامت آنها در ارمنستان ضروری باشد.

آرتاشس تومانیان، سفیر ارمنستان در ایران است. او در سابقه کاری خود نمایندگی تام‌الاختیار رئیس‌جمهوری ارمنستان در زمینه روابط با ایران، معاون اول وزیر خارجه، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری ارمنستان، مشاور رئیس‌جمهوری، نمایندگی مجلس ملی ارمنستان و نایب‌رئیسی شورای‌عالی جمهوری ارمنستان را نیز در کارنامه دارد.

تصمیم به واکسیناسیون اتباع خارجی در ارمنستان براساس تقاضای اتباع خارجی صورت گرفته است؟

پیش از هر چیز ابراز تمایل و انگیزه مردم مدنظر بود. علاوه بر آن ۲ امر دیگر نیز مورد توجه بود. یکی، نگاه و برخورد بشردوستانه در ارتباط با افراد خارجی بود و دیگر، واکسیناسیون افرادی بود که چندین هفته، ماه‌ها یا برای مدت طولانی‌تر در ارمنستان اقامت داشتند.

این موضوع تأثیر بسیار زیادی بر کاهش ابتلا به کرونا در ارمنستان داشت. مورد دیگر که باید به آن توجه داشت، مجاز بودن تزریق واکسن کرونا به افرادی است که بیش از ۱۰روز در ارمنستان اقامت داشته‌اند. این رویه از تاریخ ۱۵جولای اجرایی می‌شود که موجب واکسیناسیون افراد نیازمند و گروه‌های هدف می‌شود. به‌خصوص در مورد اتباع خارجی که حضور و اقامت آنها در ارمنستان ضروری باشد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها