|

داستان دنباله دار مبارزه با فساد در استان الیرز

بازداشت عضو دیگر شورای شهر فردیس

یک عضو دیگر شورای شهر فردیس روز گذشت به اتهام ارتشا بازداشت شد. وی سومین عضو شورای این شهر است که بازداشت می شود.

لینک کوتاه کپی شد

گروه سیاسی- دستگیری یک عضو شورای شهر فردیس خبر از عزم جزم قوه قضاییه برای ادامه مبارزه با فساد می دهد. این عضو شورای شهر فردیس که پیش از این نیز دوعوض دیگر به اتهام مشابه نیز بازداشت شده بودند بارقه های امید را در دل شهروندان روشن می کند.

به گزارش «شایا نیوز»،حسین ناصرخاکی، دادستان عمومی و انقلاب فردیس از بازداشت یکی از اعضای فعلی شورای شهر فردیس به اتهام ارتشا خبرداد و گفت: متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی بازداشت شد.این متهم سومین عضو شورای فعلی شهر است که به اتهام ارتشا تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شده است.

ماجرای رسیدگی به فساد مالی در استان البرز به صورت جدی از سال 97 کلید خورد. در جریان بررسی ها دستگاه قضایی استان اقدام به احضار، بازداشت و سپس محکومیت ترکاشوند؟، شهردار کرج کرد.

وی بر اساس حکم صادره دادگستری استان البرز، به انفصال از خدمات دولتی و عمومی به مدت پنج سال، منع اقامت در استان البرز و تهران به مدت دو سال و انتشار حکم محکومیت قطعی در یکی از روزنامه‌های محلی استان البرز محکوم شد. در ادامه رسیدگی به این مساله برخی از اعضای شورای شهرفردیس و نیز هشتگرد نیز به اتهام ارتشا بازداشت شدند. همچنین برخی از مدیران شهری استان نیز در بین بازداشت شدگان بودند. روز گذشته نیز خبر بازداشت یک عضو دیگر شورای شهر فردیس اعلام شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها